vegraden Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei hvilken vannkjøling er best? har STRAMT budsjett socket AM2 Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 hvor mye er budsjettet ditt på? ekstern eller intern kjøling? har du plass til 240 radiator? Lenke til kommentar
vegraden Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Tja kabinettet mitt er ett midi tower sunbeam.. ikke så god plass (har tenkt litt på å kjøpe chieftec) men ja budsjett maks 1500.. helst noe til 1000 lappen men hvem vet:p har foresten bare 400W psu Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 min chieftec med vannkjøling er jo plass til 240 radiator i bunn og i toppen, og pumpa i "diskettstasjon" brønnene. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Et veldig bra vannkjølingsett til 1000kr er Bigwater, veldig bra kvlaiter og temperaturer til bare 1000kr, men tror ikke du får plass til det i et midtower. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 er det bigwater 745 du tenker på da? skal vel kunne gå det. skal ha 1 120mm radiator til jeg, og da er jo settet mitt likestort som bigwater i et miditower. har hørt mye forskjellige om det settet. noen har hatt problemer med pumpa og slikt, men til prisen ser den jo veldig bra ut Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De eldre settene hadde et parti med pumper som var dårlige, men nå har de nye pumper på de settene og den funker som bare det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) De eldre settene hadde et parti med pumper som var dårlige, men nå har de nye pumper på de settene og den funker som bare det. 7881743[/snapback] Det meste er vel nytt? Eneste som fortsatt er gammelt er 120 raden. Correct me if i'm wrong. Endret 6. februar 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 vet ikke helt, har bare hatt denne nye verisjonen av den vannkjølinga, så vet ikke ossen da andre tingene på det gamle settet var. Men kan anbefale bigwater til alle som har lyst på vannkjøling og en kald pc. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 vet ikke helt, har bare hatt denne nye verisjonen av den vannkjølinga, så vet ikke ossen da andre tingene på det gamle settet var. Men kan anbefale bigwater til alle som har lyst på vannkjøling og en kald pc. 7881784[/snapback] Får kandalf med bigwater denne eller neste uke så legger ut mine erfaringer her på kjøling - vann og ekstrem når det er ferdig montert. Men har lest et sted at kun 120 raden er av "gamle" sorten, skal se om jeg kan finne siden igjen så ikke det bare blir tatt for tomme ord fra en 16 åring. Lenke til kommentar
vegraden Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Så det er ingen som vet om noe slags vannkjøling til socket am2? vil helsdt ha ferdig komplett sett Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Trodde vi hadde svart på det? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Radiatorene som følger med BW og Kandalf LCS er av samme ikkeoptimale design som den første BW-revisjonen. De har tynne, runde rør og tett mellom finnene. Det funker absolutt bra, men det finnes også bedre. Har selv hatt min BW-radiator i ca. 2 år før jeg byttet den ut Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Radiatorene som følger med BW og Kandalf LCS er av samme ikkeoptimale design som den første BW-revisjonen. De har tynne, runde rør og tett mellom finnene. Det funker absolutt bra, men det finnes også bedre. Har selv hatt min BW-radiator i ca. 2 år før jeg byttet den ut 7897396[/snapback] Jeg skal montere en 360 rad ekstra etterhvert tror jeg Skal ha veldig gode temps, så regner med det blir nødvendig, skal også ha meg swiftech blokk etterhvert (cpu og chipset) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg bruker bare den ene 240mm radiatoren på mit bigwater, og den holder temperaturen rund 2-3 grader over rommtemp, så skal ikke klage på radiatoren. Lenke til kommentar
vegraden Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Å? bigwater passer til am2? Lenke til kommentar
vegraden Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) bestiller jeg den da? btw: s BTX/775/754/939/940 http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&P...1431X8126342060 Endret 8. februar 2007 av vegraden Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Eller denne som har en extra 240mm radiator, om du har plass til det. Lenke til kommentar
vegraden Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Og det går fint med 400 W psu? har bare standart komponenter utenom.. ikke no annet strømsuger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå