Gå til innhold

Hvilken vannkjøling ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De eldre settene hadde et parti med pumper som var dårlige, men nå har de nye pumper på de settene og den funker som bare det.

7881743[/snapback]

Det meste er vel nytt? Eneste som fortsatt er gammelt er 120 raden. Correct me if i'm wrong.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
vet ikke helt, har bare hatt denne nye verisjonen av den vannkjølinga, så vet ikke ossen da andre tingene på det gamle settet var.

Men kan anbefale bigwater til alle som har lyst på vannkjøling og en kald pc.

7881784[/snapback]

Får kandalf med bigwater denne eller neste uke så legger ut mine erfaringer her på kjøling - vann og ekstrem når det er ferdig montert. Men har lest et sted at kun 120 raden er av "gamle" sorten, skal se om jeg kan finne siden igjen så ikke det bare blir tatt for tomme ord fra en 16 åring.

Lenke til kommentar
Radiatorene som følger med BW og Kandalf LCS er av samme ikkeoptimale design som den første BW-revisjonen. De har tynne, runde rør og tett mellom finnene. Det funker absolutt bra, men det finnes også bedre. Har selv hatt min BW-radiator i ca. 2 år før jeg byttet den ut ;)

7897396[/snapback]

Jeg skal montere en 360 rad ekstra etterhvert tror jeg :p Skal ha veldig gode temps, så regner med det blir nødvendig, skal også ha meg swiftech blokk etterhvert (cpu og chipset)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...