EinarEriksen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Telenor kutter roamingprisene sine kraftig, og innfører faste ringepriser i Norden og Europa. Les mer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bra start dette, men blir vell enda billigere når EU har fastsatt prisene Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 syntes fortsatt det er for dyrt må komme ned på no rundt 99øre for att jeg skal begynne å ringe fra utlandet Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Som det nevnes i artikkelen, så må jo operatørene i utlandet tjene en del på avtalen, eller så sier de jo bare opp. Telenor har jo den fordelen at de eier noen selskap rundt om, så de kan jo krympe prisene enda mer der. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Som det nevnes i artikkelen, så må jo operatørene i utlandet tjene en del på avtalen, eller så sier de jo bare opp. Telenor har jo den fordelen at de eier noen selskap rundt om, så de kan jo krympe prisene enda mer der. 7881907[/snapback] Men her har nok telenor og netcom manglende vilje, se f.eks tele2 som har lik pris i Norge og Sverige. Det burde ihvertfall vært betydelig billigere å roame med egen operatør i andre land enn det er nå, de ekstra utgiftene er jo minimale, men fungerer vell bra som melkeku. Eks jeg som har et netcom businessabonnement får bare såvidt lavere rpis om jeg velger teliasonera i f.eks Sverige, men faktisk dyrere databruk enn comviq. Det samme gjelder Danmark, bare såvidt billigere å ringe, men dyrere på datatrafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg