veluci Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) hehe, nå gikk hu.. åååååå.. er så glad.. vet det er noe mellom oss nå... skjedde ikke så mye under filmen da.. vi var begge veldi nervøse.. pluss att vi så en møkka film.. men når hu skulle gå.. so sto vi der bare og så på hverandre lenge, og så kyssa vi... langt og deili kyss.. ååå, er så glad Endret 10. februar 2007 av veluci Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Høres bra ut Jeg er glad på dine vegne! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Høres bra ut Jeg er glad på dine vegne! 7916633[/snapback] takk... hehe.. att dette skjer no er helt utroligt.. er utroli gla no... hehe.. men hvordan skal eg gå videre no.. spørr om hu vill se film i mårra eller noe? og hva kan eg gi henne på valentine? blomster og kort, eller noe annet som smykke eller noe sånt... trur ikke att eg skal slå til med smykke da.. vet ikke Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Gratulerar med stor framgong! Husk no, ikkje gå fram for raskt, snakk med jenta, høyr kva ho vil osv. Er ikkje noko fasitsvar på kva du skal gjera no, men det vil nok gå av seg sjølv. Det beste du kan gjere er å vere deg sjølv og respektere jenta. Eg ville ikkje ha gitt noko smykke og eller andre dyrebare ting, no berre nokre dagar etter dykk "har noko på gong". Heller eit kort/blomar/sjokolade osv Igjen, gratulerar, eg veit akkurat korleis du føler det no og den følelsen er heilt fantastisk! Lenke til kommentar
veluci Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Gratulerar med stor framgong! Husk no, ikkje gå fram for raskt, snakk med jenta, høyr kva ho vil osv. Er ikkje noko fasitsvar på kva du skal gjera no, men det vil nok gå av seg sjølv. Det beste du kan gjere er å vere deg sjølv og respektere jenta. Eg ville ikkje ha gitt noko smykke og eller andre dyrebare ting, no berre nokre dagar etter dykk "har noko på gong". Heller eit kort/blomar/sjokolade osv Igjen, gratulerar, eg veit akkurat korleis du føler det no og den følelsen er heilt fantastisk! 7916811[/snapback] tusen takk for da nei, veit att kan ikkje begynne med noe svert på valentine.. blir sikkert blomster eller noe.. par roser.. skal ikke legge så mye i det.... uansett.. hehe.. ja.. digg følelse eg har nå.. føler meg så heldi men haha.. jett om xen var missuneli i går da Lenke til kommentar
gaffelkniv Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvis ikke dette er den ultimate valentinsgaven så vet ikke jeg .. : Kinderegg =0 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 idag er det altså valentines day og hu er syk.. tenkte eg skulle gi henne 3 roser.. men vet ikke hvordan eg skal gjøre det unntatt att det blir teit liksom.. forslag?? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 idag er det altså valentines day og hu er syk.. tenkte eg skulle gi henne 3 roser.. men vet ikke hvordan eg skal gjøre det unntatt att det blir teit liksom.. forslag?? 7940348[/snapback] Hva med å sende de som florogram, eller hva det nå heter? Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 blir liksom ikke det samme, men er en mulighet da Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Kan jo sende med et lite kort hvis du vil, og skrive en liten beskjed til ho der... Tror det kan funke jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå