Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tips om fremgang


Anbefalte innlegg

hehe, nå gikk hu.. åååååå.. er så glad.. vet det er noe mellom oss nå...

skjedde ikke så mye under filmen da.. vi var begge veldi nervøse.. pluss att vi så en møkka film.. men når hu skulle gå.. so sto vi der bare og så på hverandre lenge, og så kyssa vi... langt og deili kyss.. ååå, er så glad :D

Endret av veluci
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres bra ut ;)

Jeg er glad på dine vegne!

7916633[/snapback]

 

takk... hehe.. att dette skjer no er helt utroligt.. er utroli gla no... hehe.. men hvordan skal eg gå videre no.. spørr om hu vill se film i mårra eller noe?

og hva kan eg gi henne på valentine? blomster og kort, eller noe annet som smykke eller noe sånt... trur ikke att eg skal slå til med smykke da.. vet ikke :D

Lenke til kommentar

Gratulerar med stor framgong! Husk no, ikkje gå fram for raskt, snakk med jenta, høyr kva ho vil osv. Er ikkje noko fasitsvar på kva du skal gjera no, men det vil nok gå av seg sjølv. Det beste du kan gjere er å vere deg sjølv og respektere jenta. Eg ville ikkje ha gitt noko smykke og eller andre dyrebare ting, no berre nokre dagar etter dykk "har noko på gong". Heller eit kort/blomar/sjokolade osv :)

Igjen, gratulerar, eg veit akkurat korleis du føler det no og den følelsen er heilt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Gratulerar med stor framgong! Husk no, ikkje gå fram for raskt, snakk med jenta, høyr kva ho vil osv. Er ikkje noko fasitsvar på kva du skal gjera no, men det vil nok gå av seg sjølv. Det beste du kan gjere er å vere deg sjølv og respektere jenta. Eg ville ikkje ha gitt noko smykke og eller andre dyrebare ting, no berre nokre dagar etter dykk "har noko på gong". Heller eit kort/blomar/sjokolade osv :)

Igjen, gratulerar, eg veit akkurat korleis du føler det no og den følelsen er heilt fantastisk! :)

7916811[/snapback]

 

tusen takk for da :) nei, veit att kan ikkje begynne med noe svert på valentine.. blir sikkert blomster eller noe.. par roser.. skal ikke legge så mye i det....

uansett.. hehe.. ja.. digg følelse eg har nå.. føler meg så heldi :)

men haha.. jett om xen var missuneli i går da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...