Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tips om fremgang

Anbefalte innlegg

virker faktisk som en god nødplan og si att eg er nervøs osv, visst det blir for stille liksom...

når det gjelder film, så er sikkert en skrekk film, ett godt valg ja.. eller kanskje en romantisk en eller noe?? ikke vet eg hva som ville vert best

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrekk! Hvis jeg skal se film hos en jeg har ett godt øye for tar jeg heller å later som jeg er litt redd for slike filmer slik at jeg kan gjemme meg litt i en armkrok, enn at jeg velger en komedie jeg kunne sett med hvilkensomhelst person. Skrekk film er en sikker vinner!

Lenke til kommentar
Skrekk! Hvis jeg skal se film hos en jeg har ett godt øye for tar jeg heller å later som jeg er litt redd for slike filmer slik at jeg kan gjemme meg litt i en armkrok, enn at jeg velger en komedie jeg kunne sett med hvilkensomhelst person. Skrekk film er en sikker vinner!

7881439[/snapback]

får spørre hun.. men det låter som ett godt valg :) men vet ikke hva hun liker da..

Lenke til kommentar

Velg noe som skremmer, ikke sjokkerer for å si det sånn. Så "Hostel" med en jeg likte svært godt, men jeg ble mer sjokket enn skremt. Hvis hun har sterke meninger eller veldig pratesyk som jeg er blir det mindre kos og masse prat hvis det er en film som setter ett lite støkk i deg. Spør noen du kjenner om tips til en god skrekk film eller så spør du de som leier ut filmer, har ofte fått gode tips av dem.

Lenke til kommentar
hun liker skumle filmer... vi skal kanskje se saw 3 eller noe.... men vet ikke enda... har ikke bestemt oss

7895392[/snapback]

Den har jeg nettopp sett.. og den er som sagt mer grotesk enn skummel.. men det funker hvis hun ikke liker å se på sånn ting.. da kan hun gjemme seg inntil brystet ditt :)

Men hvis hun ikker er fan av blod osv kan det gå veldig galt.. :hrm:

Lenke til kommentar

Mye bedre med psykothriller/grøss enn grøss/blodgørr til noe sånt.

Ikke fått snappet opp noe mat hun liker? Prøv å lag mat! Går det til h... kan du le av det når hun kommer og siat du prøvde i hvert fall, men kjøkkensjefen anbefaler å bestille inn fra dollys :p Viser jo at du ville legge litt sjel i å gjøre noe for henne, kan vel ikke være negativt.

Endret av JimL
Lenke til kommentar
Et godt inntrykk har du tydeligvis allerede gitt henne!

Jeg syns du har gjort det ganske bra jeg! Det største steget er tatt, og hun skjønner nok at du liker henne. Jeg ville bare tatt sjansen på å kysse hun, ved enden av kvelden. For dere har prata en del osv..?

7877228[/snapback]

Quoter meg selv jeg!

Dette fungerte nylig veldig bra for meg! :D Hvis du er ganske sikker på at hun liker deg, vil det sannsynligvis ikke ødelegge noe å prøve. Hun kan si at det er litt for tidlig, og hun vil bli bedre kjent med deg først, men da har du fortsatt ikke ødelagt sjansene dine. Eller det kan bli vellykket!

:thumbup:

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar
veluci, gi oss et fullt sammendrag etterpå da!

7913090[/snapback]

hehe, kan fortelle litt :!: igår var vi på fest ilag.. vi rota hele kvelden :) beste kvelden på lenge... xèn ble litt sur, men sa att visst eg ville prøve meg på a, so versegod :) hehe.. so vi dansa og klina hele kvelden.. mye stress og diskusjon me xèn, men det ordna seg..

hva som skjedde senere holder eg for meg selv :)

ikveld skal vi se film.. gleder meg masse :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...