Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

tips om fremgang

Anbefalte innlegg

no har eg nett tatt opp motet til og spørre ei eg liker om me skal sjå film ein kveld liksom... veit hu er litt intressert i meg, for vi skulle liksom på fest ilag i helja, og så passet det ikke, så ble vi begge kjempe skuffa osv....

no spurte eg hu nett om vi ikke skulle tatt oss ein film kveld eller noe... og da sa hu att det hadde hu kjempelyst til, og att hu hadde tenkt en del på det sjøl...

derfor lurer eg på hva eg kan gjøre for og vise att eg kanksje er intressert, for det er eg...

tingen er att vi begge er veldi sjenerte, og eg vill da gjøre ett godt inntrykk da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et godt inntrykk har du tydeligvis allerede gitt henne!

Jeg syns du har gjort det ganske bra jeg! Det største steget er tatt, og hun skjønner nok at du liker henne. Jeg ville bare tatt sjansen på å kysse hun, ved enden av kvelden. For dere har prata en del osv..?

Lenke til kommentar

og kysse henne blir nokk for tiidligt.. kjenner henne ikke så godt.. eller vet ikke. men med tanke påa tt det ikke er så lenge siden det ble slutt mellom hun og typen, så vill eg ikke vere for brå...

middag er vell noe som kanskje hadde passet bedre på valentins dag.. eller? hehe

kom med tips

Lenke til kommentar

Ville ikke tenkt så mye på det. Bare pass på at hun har det bra, oppfør deg litt gentleman, men ikke overdriv. Hvis dere er litt sjenerte begge to kan det fort bli til at dere bare ser på filmen uten å si et ord, prøv å forhindre dette. Stillhet er fint, pinlig stillhet er ikke like bra.

Så skjønner hun nok at du er interessert i hun, skulle det være tvil så sleng inn noen komplimenter (igjen; ikke overdriv...og ikke lyg...så mye).

Lenke til kommentar

middag er vell noe som kanskje hadde passet bedre på valentins dag.. eller? hehe

kom med tips

7877268[/snapback]

God ide. Ta hun med ut på valenins dag du. Hadde jo vært kjempe koslig. eller bestille pizza(eller noe annet) og se film som sagt. Eller kun se film, og kjøp en søt ting :cool:

Lenke til kommentar

Dersom det er første gang og dere begge er litt sjenerte kan det kanskje være en idè og ta med en venn hver. Det vil nok forenkle samtalen en god del hvis det er pinlig stillhet du er mest redd for.

EDIT: jeg er litt ikke-fan av klisjèer (som jeg mener mye på Valentinsdagen er), fordi det fort kan bli litt tilgjort, så jeg ville holdt meg til kun et kort med noen velvalgte ord og så sniker du inn et kyss på kinnet når du gir det til henne ;)

Dette gjelder altså dersom dere ikke har kommet betydelig lenger i forholdet enn dere er per idag.

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

trur det skal gå fint om vi er alene.. ikke så sjenert, eller kan bli det om vi ikke finner noe og snakke om liksom eller noe sånt.. og hvor i sofaen skal eg liksom sette meg?? nært henne, eller i andre enden av sofaen, eller i den andre sofaen liskom:P

Lenke til kommentar

Sett deg i alle fall i samme sofaen ;) Dersom dere er litt ukomfortable kan det være greit med litt avstand, men andre enden i en 3seter er kanskje litt drøyt. Ikke lengre avstand enn at du kan ta på henne, sånn ca. Går det bra utover kvelden (eller filmen er skummel) smyger du deg bare nærmere. Best om du gjør det på nogenlunde naturlig vis, feks hvis du har vært ute av rommet en liten tur (på toalettet/hente noe e.l.)

Det hele faller seg sikkert med naturlig når dere faktisk er sammen, pleier å være slik. ;)

Lenke til kommentar

Kjenner den gleden! :) Jeg skal være med ei jente på skolen, i morgen. Vi har ikke prata så mye før, så frykter denne pinlige stillheten. Jeg har alltid ment det er best å være ærlig, og si at man er nervøs. Si at "det er så typisk når det blir så stille" osv.. Kan og blir sannsynligvis en liten icebreaker!

Lenke til kommentar
Ta hu med på middag :blush: ? :)

7877239[/snapback]

Det ville ikke jeg gjort, ikke i en alder under 20 iallefall, og iallefall ikke med sjenerte damer. Da kommer den mystiske stillheten som kan drepe kjærlighet med et jafs lirkende.

Film -> kos :)

7880372[/snapback]

Enig, filmen er lett å falle tilbake på, også et bra samtaleemne som fort kan lede til en laaaang samtale. Før du vet ordet av det flyter samtalen i rasende fart! ;)

Lenke til kommentar

Velg en skrekkfilm.;) Det er alltid en slager og en "snarvei" for å kunne trøste, ta på/holde rundt. Litt kontakt er jo en grei måte å se om du får "respons" med noe tilsvarende kontakt tilbake.

Selv om kanskje ikke alle jenter blir skremte av skrekk filmer, så er det en fin måte for de å ønske kontakt med deg, ved å krype inntil deg med "Jeg er redd" unnskyldingen ;) Og gjør hun det så er det nok i boks.. hehe

Lenke til kommentar
Velg en skrekkfilm.;) Det er alltid en slager og en "snarvei" for å kunne trøste, ta på/holde rundt. Litt kontakt er jo en grei måte å se om du får "respons" med noe tilsvarende kontakt tilbake.

Selv om kanskje ikke alle jenter blir skremte av skrekk filmer, så er det en fin måte for de å ønske kontakt med deg, ved å krype inntil deg med "Jeg er redd" unnskyldingen ;) Og gjør hun det så er det nok i boks.. hehe

7881098[/snapback]

Det er garantert den enkleste og sikkert beste løsningen.. Det finnes ikke noen enklere måte å få kropskontakt på.. :) For dere begge... og når filmen er slutt pass på at fjernkontrollen ligger i nærheten sånn at du ikke trenger å flytte på det... da ligger hun nok der enda.. :thumbup: Da er nok resten opp til deg :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...