TopFlite Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei, har akkurat oppgradert til Windows Vista Home Premium men sliter litt med å få innstalert noen passende skjermkortdriver. Sitter med en Cinet HomeBook 945PM - 15,4"G C2D Vista, med et nVidia GeForce Go 7400 512mb. Ser nå at pc`n min selges med Vista, så da går jeg utifra at den har passende drivere. Har prøvd, men syns ikke jeg får noe til å fungere, ingen støtter... Trenger sårt hjelp Takker for svar der ute! Fredrik Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 trenger veldig sårt et svar.. Fint om noen har noe fornuftig å komme med, så jeg blir litt klokere.. =) Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Er så tungvindt å kjøre så lav stor oppløsning =\ Skulle gjerne hatt noe hjelp. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Avinnstaller de du har nå, så sørger Windows Update for å ordne de driverne som er sertifisert og best for ditt skjermkort. Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 funker ikke. Den legger bare inn Standard VGA skjermkort... de jeg laster ned fra Nvidia støtter ikke sier det under innstaleringa. Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som har samme eller lignende skjermkort som har samme problem..? Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som har samme eller lignende skjermkort som har samme problem..? 7883550[/snapback] Du må ha WHQL sertifiserte drivere under Vista. Her kommer en link til: Nvidia ForceWare GeForce Go 97.48 WHQL Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Makan til bumping. Tør jeg foreslå et goodlesøk? f.eks: GeForce Go 7400 + vista + drivers eller sjekke på: www.laptopvideo2go.com for en *.inf som støtter dine drivere Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Har innstalert disse og det funket bra. Men så fort jeg kobler i min NEC Multisync 20WGx2 LCD skjerm i DVI inngagen så starter begge skjermene og blinke og herje noe vannvittig, og det er håpløst å gjøre noe som helst.... Noen anelse om hva problemer er? Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 noen? syns det var så utrolig merkelig. Er kun når jeg kobler i DVI kablen til LCD skjermen... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Testet med en annen kabel? Er den defekt ser jeg for meg noe slikt kan skje... Lenke til kommentar
covah Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du må ha WHQL sertifiserte drivere under Vista. Her kommer en link til:Nvidia ForceWare GeForce Go 97.48 WHQL 7883661[/snapback] Er vel bare Vista 64 du MÅ ha sertifiserte drivere for? Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har prøvd samme kabel på en annen stasjonær pc, der funker det fint med akkurat samme skjerm.. det er først når jeg kommer inn i Windows at det klikker. Alt i oppstarten funker fint... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå