Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Netverk mellom Vista og Xp

Anbefalte innlegg

Hei

Har planer om å kjøpe en bæbar med vista og skal da gjerne ha den i netverk med to anre xp maskiner. Har ikke satt opp netverk mellom de to enda heller, men alt til sin tid.

Er det noen nevneverdige faktorer/problemer å vite om for å sette opp et netverk mellom vista og xp?

Mhv destilert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg bærbar pc med vista her om dagen. har xp på den stasjonere å koblet opp den bærbare med trådløst nettverk. ingen problem, alt  gikk a seg selv:)

7893175[/snapback]

Det var flott. Må nemlig dele internett gjennom den ene xp maskina og ville vært surt om det skulle oppstå problemer som ville hindret det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har faktisk hatt et problem med Nettverket mellom Laptoppen min som har Vista Home basic installert.. og pc'r med Xp.. når jeg overfører til Laptoppen så får jeg overført noen få filer.. som f.eks ca 3-5 mp3's..

Så stopper hele overføringen opp.. som om systemet har for mye å gjøre.. men alt virker fint... UTENOM nettverket og overføringen.. noen ideer eller muligheter noen av dere vet om for å fikse dette utrolig irriterende problemet....? :sigh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...