Kim_90 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skal lage et pro-kontra skjema om hasjbruk da, negative virkninger, positive virkninger, hvor avhengighetsskapende det er osv osv. Noen forslag? Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Foresten fikk oppgaven tilsendt av en i klassen nå; 4. Med jevne mellomrom dukker diskusjonen opp om hasj bør bli et legalisert rusmiddel på linje med alkohol. Gjør rede for argumentene i debatten og formuler til slutt ditt eget standpunkt. det med mitt eget standpunkt fikser jeg selv Endret 5. februar 2007 av Kim_90 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du finner mye på www.daria.no, freakforum.nu og er en stor artikkel om dette i nyeste av utgaven av bladet Mann. Lykke til! Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Du finner mye på www.daria.no, freakforum.nu og er en stor artikkel om dette i nyeste av utgaven av bladet Mann. Lykke til! 7878154[/snapback] Takk skal se hva jeg finner! Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 flere svar? fant lite der, tror jeg nesten må stikke ned på butikken i morra og kjøpe mann Lenke til kommentar
noka Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er jo et faktum at hardt cannabisbruk kan føre til depresjon. Et litt mer kontroversiellt "faktum" er at det også kan føre til schizofreni. Cannabis har også terapautiske effekter for kvalme ( for f.eks. kreftpasienter som tar kjemoterapi ) og bedrer symptomene til MS pasienter. håper denne informasjonen kan gi deg noen ideer du kan bruke Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 jeg ga opp og skrev om likestilling i landet vi bor i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå