balder Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eg lurte på om deet er noko program som eg kan måle tempraturen på skjermkortet mitt? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tja, atitool, eller everest for eksempel. Har du ati kort? Lenke til kommentar
balder Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Tja, atitool, eller everest for eksempel. Har du ati kort? 7876783[/snapback] XFX geforce 7600 GS er vell eit nvidia kort. Har du link til eit program? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har ikke erfaring med hvilke program som funker med nvidia kort, men tipper everst klarer det. LINK ! ! ! ! ! Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) last nednyeste forceware fra nvidia.com, så ligger temperaturen under Nvidia control panel>overvåk temperaturer EDIT: everest finner temp på XFX GeForce7600GT i allefall Endret 5. februar 2007 av Submoose Lenke til kommentar
balder Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Eg hadde vist dette programmet inne og eg fant temraturmålaren. Kan eg overklokke kortet? Kortet er dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323848 Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan vel klokke de fleste kort på markedet... Bare gå inn i BIOS (del) når pc'n booter... Velg noe som minner om advanced options, etc. Juster innstillingene her på PCI-E (options) Lenke til kommentar
balder Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan vel klokke de fleste kort på markedet... Bare gå inn i BIOS (del) når pc'n booter... Velg noe som minner om advanced options, etc. Juster innstillingene her på PCI-E (options) 7876988[/snapback] Eg har AGP kort Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan ikke overklokke skjermkortet fra BIOS. Bruk RivaTuner eller ATITool (Ja, det funker på nVidia kort også) Enklest er nok Atiltool. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Everest home editon speedfan Sisoft sandra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå