Moped321 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Går det an å ta noen tabletter eller noe mot at håret vokser saktere?!?!?!?! Det jævla håret irriterer meg så sinnsykt mye! Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvilket hår? Eller rettere sagt hvor? Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 ville ikkje eg ha gjort... men det er siden eg ønsker meg skjegg sparer ^^ fått dei første mørke håra rett under haka.. eller mellom haka og øverst i halsen er 15 år , men dei er så tynne at dei er nesten usynlige... Men det er meg då... Er det håret oppå hodet som plager deg?`husker eg skinna meg i sommer, var skikklig nervøs før det, men no har eg veldig lyst til å gjere det igjen etter at eg blei vant med det :] Lenke til kommentar
LocoMotiveMan Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ta vare på det mens du kan! (Så fremst det gjelder det oppå hodet.) Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 var vel ei reklame som gjekk på TV2 for ei stund siden... Var ein sånn krem eller noko sånt som ein kunne smøre på huda om du var lei av å barbere deg så ofte, så voks håra saktere... Husker ikkje kva den heitte då Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ville ikkje eg ha gjort... men det er siden eg ønsker meg skjegg sparer ^^ fått dei første mørke håra rett under haka.. eller mellom haka og øverst i halsen er 15 år , men dei er så tynne at dei er nesten usynlige... Men det er meg då... Er det håret oppå hodet som plager deg?`husker eg skinna meg i sommer, var skikklig nervøs før det, men no har eg veldig lyst til å gjere det igjen etter at eg blei vant med det :] 7885925[/snapback] slutt med det, nå! det er så latterlig å se små pjokker som tror de kan spare til skjegg, klør seg i dun-laget sitt start shaving boy Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) om eg starter å shave.. då kjem det vel ut skikklig skjegg etter en stund? ^^ Endret 7. februar 2007 av 2rst1 Lenke til kommentar
Santapaola Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 om eg starter å shave.. då kjem det vel ut skikklig skjegg etter en stund? ^^ 7891095[/snapback] jepp det gjør det! jo oftere du shaver deg...desto "bedre" skjegg får du lykke til med sparinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå