Jonhei Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei! Har en Cobra alarm som av en eller annen grunn er koblet fra. Alt av ledninger og sånt ligger klart, og lagt opp, men den er ikke koblet inn i selve "hjernen" eller hva det er for noe. Gjorde dette idag, og satte bryteren i motorrommet på "ON", men det eneste som skjer da er at blinklyset blinker to ganger og den røde dioden inne i bilen lyser konstant. Har ikke jeg koblet det riktig, eller er det noe annet som er feil? Lenke til kommentar
Jonhei Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Har nå pratet med tidligere eier, og han sa at han hadde levert den inn hos Møller på Skøyen slik at de skulle koble den fra, fordi den ikke oppførte seg helt slik den skulle. Det var noe gærent med fjernkontrollene. Han skulle lete etter de slik at jeg kunne få de. Noen som vet hva som kan ha vært gærent med de, og hva jeg må gjøre for å aktivere alarmen når/hvis jeg får fjernkontrollen? Når det er fjernkontroll, betyr det også at det er sentrallås, eller finnes det fjernkontroll kun til alarmen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå