ctg_gg Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei Ledninge som går fra tennpluggene til fordeleren har vært ute av bilen og jeg er ikke sikker på hvor de skal være. De er ikke merket på noe måte så jeg vet ikke hvor de skal plugges i. De har forskjellig lengde så det er greit å plassere dem på pluggene men jeg finner ikke ut hvor de skal være på fordeleren, bila starta fint for noen dager siden med de samme kablene. Finner ikke noen tegninger eller bilder av motoren på nett heller. Hilsen eier av golf gl 89` Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) se på tegningen. Sylinder 1 er lengst unna girkassen. Edit: måtte redigere bilde litt Endret 5. februar 2007 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
ctg_gg Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 se på tegningen. Sylinder 1 er lengst unna girkassen. Edit: måtte redigere bilde litt 7876463[/snapback] Det ble litt lettere ja Skal prøve det jeg, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå