Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke tilgang til Hotmail, nettbank, fotball.no osv. i IE

Anbefalte innlegg

Har problemer med å få tilgang til div. sider i IE, og jeg lurer på om det har noe med sikkerheten å gjøre. Har dere noen forslag? Server eller DNS-feil kommer det med en gang. Alt som Hotmail og Nettbank foreslår har jeg prøvd. Noen andre Ideèr?

Det har pågått en stund nå, og jeg begynner å bli temmelig lei :smile:

Kan vel skrive med at det haster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virket det, da er nok ikke DNS problemet. Hva kan det være da? Skal jeg prøve å reinstallere IE? Vil det ha noen nytte for seg?

PS: Dette er siden jeg blir ført til når jeg prøver å få tilgang til dem: https://loginnet.passport.com/ppsecure/post.srf

Mvh,

LasseAndreK

Old men declears war, young men fight them - Herbert C. Hoover

[ Denne Melding var redigert av: LasseAndreK på 2002-12-02 19:16 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-02 19:30, skrev Admin'c:

Hvis du har det på så kan det jo være nav firewall eller noe sånt som nekter maskinen dem.

Kan det være en automatisk firewall i IE som har blitt satt på? Viste ikke at IE hadde innebygget firewall?

Lenke til kommentar

Jeg har noe av det samme problemet. JEg kommer ikke inn på http://www.tv2.no Har internett fra Avidi og bruker ikke proxy, firewall (hverken soft-eller hardware). Fatter ikke hva det kan være. Har både IE og Opera. Jeg kom inn på tv2.no inntil ca 2 mnd siden. Da var det bom-stopp, uten at jeg har vært inne å "fiklet" på innstillingene. Har vært i kontakt med Avidi x-antall ganger, men de visste ingenting.... Er det noen der ute som kjenner igjen problemet?....

(Kanskje jeg burde laget en ny lenke...., men men)

Lenke til kommentar

Som sagt, det er ikke bare Hotmail som ikke fungerer, div. andre sider også. Kan en reinstallasjon av IE hjelpe?

Tror problemet oppstod etter at det var en feil i registeret til windows, slik at win lasta opp et gammelt register. Mulig at det vil hjelpe å reinstallere IE da.

Lenke til kommentar

vel, jeg reinstalerte IE (v 6.0) uten at det hjalp. Men idag tok jeg å frigjorde mere plass på hardisken min, og da kom jeg inn på sider jeg ikke kom inn på tidligere. (men sliter fortsatt med tv2.no)

Gå inn på egenskaper for hardisken og velg diskopprydding. Deretter huker du av alle boksene det er noe k/b i, og velg ok.

Det gjorde susen. Har noe med AktiveX å gjøre tror jeg, uten at jeg er helt sikker....

Lenke til kommentar

Det kan vel sies at det er ganske irriterende, men av alle som er her på forumet, ville det da vært rart hvis ingen viste det....

Får bare vente å se om det dukker opp noen gode forslag :smile:

Jeg tar imot alt.

BTW, si ifra hvis du fikser problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...