Gå til innhold

Kjøpe noe pc deler eller noe for 750 kr med porto?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tv kort? nytt nettverks kort? noen kule nye lys :p? ny mus/tastatur (G15 :love: )

brenner? oppgradere download-programmet til pro? Lime pengene fast til kabinettet (Ser kult(?) ut, og du kan bruke de når du virkelig trenger noe) USB støvuger? klær til Ipoden? musematte? nytt kabinett? mere Ram? +++++++

pm meg for mer ;P

Lenke til kommentar
tv kort? nytt nettverks kort? noen kule nye lys :p? ny mus/tastatur (G15  :love: )

brenner? oppgradere download-programmet til pro? Lime pengene fast til kabinettet (Ser kult(?) ut, og du kan bruke de når du virkelig trenger noe) USB støvuger? klær til Ipoden? musematte? nytt kabinett? mere Ram? +++++++

pm meg for mer ;P

7876207[/snapback]

har alt det dære bortsett fra usb støvsuger :p

Lenke til kommentar

usb koppvarmer, usb varmevotter, usb julelys, usb juletre/nisse, usb vifte + en usb hub? ekstra harddisk? fjernkontroll? data-briller/hanske? ny på-knapp, skrivebordslampe, en månedes internett med f.eks 10/100 mbit? vista (vet ikke hvor dyrt d er)? skjerm-klut? ups? overspenningsvern?

Endret av -noldus-
Lenke til kommentar
usb koppvarmer, usb varmevotter, usb julelys, usb juletre/nisse, usb vifte + en usb hub? ekstra harddisk? fjernkontroll? data-briller/hanske? ny på-knapp, skrivebordslampe, en månedes internett med f.eks 10/100 mbit? vista (vet ikke hvor dyrt d er)?  skjerm-klut? ups? overspenningsvern?

7876495[/snapback]

Hvor får jeg kjøpt alt det her?

Lenke til kommentar
www.ledshoppe.com - utenlandsk, fri frakt, du må dog kjøpe i bulker på under 200kr for å ungå moms og avgifter.

7879895[/snapback]

dog?

kjøpe i bulker?

hæ?

Kjøper fra norske,danske, og svenske sider.

Endret av m0zzdart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...