stich_it Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 skulle installere alcohol 120% på en maskin med vista og nå går maskinen konstant i bluescreen her. den booter opp maskinen kommer inn i vanlig vista kommer boble som sier den har funnet ny hardware(den emulerte dvd-spilleren) så går den i bluescreen dette gjør den i vanlig modus og alle alternativer til sikkerhetsmodus. har forsøkt å kjøre de forskjellige tingene som er på vista cden som skal kunne fikse dette problemet som vista boot fikser men den finner ingen feil og nekter å gjøre noe. og selvfølgelig så var system gjennoppretning deaktivert så den kan heller ikke brukes. kjørte også minnetesten på plata bare for å se om det skjedde noe. det gjorde det selvfølgelig ikke. og vær så snill ikke flame tråden med meninger om vista. har dere løsning på dette problemet unasett hvor intrikat så svar meg så ser jeg om jeg kan få fikset problemet og vil poste en løsning vis det er av interese vis jeg får det til. p.s. har mulighet til å ta ut harddisk og koble til annen maskin og dermed endre / slette ting som ligger på vista disken. så vis der kan fortelle meg om en fil som kan slettes via den måten bare å si i fra Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) brukte du siste versjon av alcohol 120%? En del tidligere versjoner støtter ikke vista Endret 5. februar 2007 av intox_neb Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 brukte du siste versjon av alcohol 120%? En del tidligere versjoner støtter ikke vista 7875968[/snapback] hehe var der jeg feilet. jeg brukte en gammel versjon. glemte å legge ved den infoen Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 brukte du siste versjon av alcohol 120%? En del tidligere versjoner støtter ikke vista 7875968[/snapback] hehe var der jeg feilet. jeg brukte en gammel versjon. glemte å legge ved den infoen 7876031[/snapback] fant løsninga her ja. måtte reinstallere. *sukk* Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 brukte du siste versjon av alcohol 120%? En del tidligere versjoner støtter ikke vista 7875968[/snapback] hehe var der jeg feilet. jeg brukte en gammel versjon. glemte å legge ved den infoen 7876031[/snapback] fant løsninga her ja. måtte reinstallere. *sukk* 7876748[/snapback] heh, da vet du hva du skal gjøre neste gang ihvertfall Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) ..... borte vekk...... Endret 29. oktober 2007 av Fugitive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå