Straffa Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 For dere som ikke har spillet, så får du Oblivion til 199 kroner hos Elkjøp og Lefdal Gamezone selger det for 159 kroner Link Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Benyttet meg av tilbudet fra gamezone. Dette var rett og slett et røverkjøp :!: Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Føkk... De har slutta med tilbudet, noen som veit om andre steder de selger spillet billig? Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Spillpriser.no har en fin side for å sjekke spillpriser. Tok et kjapt søk for deg, selges visst fortsatt for 199 kr, iallefall på et sted. http://spillpriser.no/nn/ItemDetails.aspx?...AT=611&IID=2375 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kjøpte det på Elkjøp til denne prisen for en stund siden, er veldig fotnøyd Helt Hekta her nå Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Samme her! Jeg ble syk i vinterferien og alle planene falt i dass. Jeg hadde fått et dumt inntrykk av Oblivion, og trodde det var bare tull; gå rundt - ingen handling... Ingen sier hva du skal gjøre.. Så jeg gav det en sjanse, siden det bare kostet 249 kroner på elkjøp. Tre dager etterpå hadde jeg spilt det i 32 timer. Spillet nærmer seg Halo! For en gave dette spillet er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå