Dahl Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 16-åringen ble saksøkt av plateindustrien - nå slår han tilbake med samme mynt. Les mer Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Får håpe han vinner frem med dette da! Selv om har en følelse av at sjansen er litt liten.. Det er jo snakk om store selskaper her, med mye makt! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 16-åringen ble saksøkt av plateindustrien - nå slår han tilbake med samme mynt. Les mer 7875679[/snapback] Bra at noen slår tilbake! Men jeg tror ikke akkuratt på at han hadde albumene fra før Men det kan jo hende! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er jo litt rart, makt skal ikke ha noe betydning her. Altså det skal være rettferdig i retten. Selv om den ene har masse penger skal vel ikke bety at han vinner? Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Virker som plateindustrien anmelder alt de kommer over. Vi anmeldte sønnen, da kan vi jo like gjerne ta hele familien i samme slengen, om moren ikke kan bruke en pc driter vi i. De begynner å bli rimelig desperate. Kan de ikke bare innse at det ikke nytter å jobbe mot befolkningen, og istedet lage løsninger vi vil ha? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette kan bli meget interessant. Gutten her kan faktisk ende opp som mulitmillionær. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bra at han slår tilbake! Å gå mot moren er bare teit helt sikker ulovlig, så dette burde de få smekk for. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 håper han vinner. alle de metodene plateselskapene bruker kan da umulig være lovlige? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Blir så frustret når jeg leser hva plateselskapene finner på. Å saksøke en person for noe han gjorde som 11 åring burde vert en sak for menneskerettsdomestolen. Håper virkelig at det snart går opp for staten USA hva denne gjengen holder på med, men de er vel glade så lenge de får pengene sine tenker jeg. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Gutten har min støtte! Bra noen tørr å stå i mot! Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Blir så frustret når jeg leser hva plateselskapene finner på. Å saksøke en person for noe han gjorde som 11 åring burde vert en sak for menneskerettsdomestolen. Håper virkelig at det snart går opp for staten USA hva denne gjengen holder på med, men de er vel glade så lenge de får pengene sine tenker jeg. 7875903[/snapback] plateselskapene har vel kjøpt seg inn i politikken de som alle andre næringer i amerika Lenke til kommentar
bidz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper inderlig han vinner. RIAA er den nye mafiaen i mine øyne, bare at de gjør ting på "lovlig" vis. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er ikke rart at bransjen får drive som de vil, da politikere og deres organisasjoner får enorm støtte fra disse og mange andre store businessnisser rundt om i landet.. Lenke til kommentar
trondage Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det som sikkert kommer til å skje i denne saken, er at plateselskapene pøser på med motstand, slik at gutten bare må gi seg før han blir helt ruinert! Dessverre. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er jo litt rart, makt skal ikke ha noe betydning her.Altså det skal være rettferdig i retten. Selv om den ene har masse penger skal vel ikke bety at han vinner? 7875708[/snapback] Slevfølgelig har penger og makt mye å si. Ikke dermed sagt at utfallet er avgjort på forhånd men at odsen er mot guttungen er klart. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Eneste håpet jeg har er at vi opplever det samme som med DVD-Jon, at gigantiske advokatselskaper tilbyr gratis retshjelp pga den gode PR'en det vil være å vinne en slik sak. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Meget interessang sak må jeg si Endret 5. februar 2007 av 2bb1 Lenke til kommentar
krigun Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Utrolig morsomt å se hvordan alle som ikke har noe med platebransjen å gjøre, hater hele den råtne industrien. Sist noe slikt skjedde var vel under andre verdenskrig, da nazistene kom til makten i Tyskland. Om ikke lenge kommer det til å bli vanskelig å skille mellom hakekorset og symbolene som representerer dagens antikrist, altså RIAA og IFPI. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette var en morsom sak som jeg håper hw.no vil følge. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Plateselskapene forsøkte tidligere også å saksøke guttens mor. Saken ble avvist i retten da det ble bevist at den 42-årige moren ikke engang klarte å skru på en datamaskin. Litt flisespikking: Om vi skal tro artikkelens kilder rett, ble ikke saken "avvist i retten". Derimot trakk plateselskapenes advokater søksmålet når de skjønte de hadde en dårlig sak... Dette er faktisk litt viktig, fordi det dermed står selskapene fritt å fremme saken på nytt senere om de finner det for godt. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå