Gå til innhold

VG: PS3-prisen spikret

_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner deg godt. Det som er skrevet over var mer siktet til xxxboys som har whina i over ett år.

7877776[/snapback]

Ah?

Så for "xxxboys" så er konsollen altså ikke så dyr. Men for da denne personen så er den altså litt for dyr?

7877809[/snapback]

Du skjønte tydeligvis ikke hva jeg mente. :roll:

Lenke til kommentar
Skjønner deg godt. Det som er skrevet over var mer siktet til xxxboys som har whina i over ett år.

7877776[/snapback]

Ah?

Så for "xxxboys" så er konsollen altså ikke så dyr. Men for da denne personen så er den altså litt for dyr?

7877809[/snapback]

7877843[/snapback]

Nei dobbelmoral er ikke så lett å begripe.

Lenke til kommentar

For nokon av oss er PS3 både ein spelkonsoll og ein HD-filmavspelar, to ting ein bør ha for å få utnytta HDTV-en skikkeleg. Jaudå, det hadde kanskje vore lurare av Sony å lage ein boks som fokuserte utelukkande på spel, det vil tida vise. Men om du har ein HDTV og har lyst til å utnytte han fullt ut, er PS3 faktisk eit godt kjøp. 6000 kroner for ei investering med eit perspektiv på minst fem år, er ikkje spesielt tøft om du er i full jobb.

Og har det ikkje vore nok gnål om prisen snart? Synest folk har klaga i månadsvis. Det byrjer å bli litt masete.

Kay

Lenke til kommentar

7877776[/snapback]

Ah?

7877809[/snapback]

7877843[/snapback]

Nei dobbelmoral er ikke så lett å begripe.

7877852[/snapback]

Kanskje du skal lære litt om dobbeltmoral først før du presterer neste innlegg. Og et lite hint: les gjennom det jeg har skrevet en gang til, hvis det er så vanskelig får deg å ta pointet mitt.

Lenke til kommentar
synes ikke 6000 er så geærnt jeg...man får jo mye for penga..dessuten var jeg heldig og bestilte på komplett før de hevet prisen

7877814[/snapback]

Det hjelper nok lite, du må nok betale differansen alikevel. Det er helt normalt før en pris blir fastsatt

7877830[/snapback]

Vi har forhåndssolgt grådig mange konsoller til 5495 kroner allerede, og denne prisen blir stående. Det er vel en slags bonus til kundene som var tidlig ute, sier Kiland.

Kilde

Vet ikke hvordan butikk han driver, men det er altså blitt forhåndssolgt grådig mange konsoller, noe som må sies å være positivt. Vil også tro at alle butikker vil la forhåndssolgtprisen stå for de som har kjøpt allerede.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
300 av kanskje 10000 som har vurdert å kjøpe PS3... Folket taler er ganske feil!;)

7877702[/snapback]

Sånne meningsmålinger pleier som oftest å være gode indikasjoner på hele befolkningen, selv om det bare er noen få som har deltatt. ;) Tror ikke det ville vært veldig mye annerledes om 10 000 til hadde stemt.

7877760[/snapback]

Ikke så god indikasjon dersom det er en gjeng xbox fanboys som har stått på for å gi PS3 dårlig rykte... Det er jo ingen kontroll på dette.

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hadde konsollen vært 100% perfekt, noe som den ikke er, hadde vært greit og betale så mye.... spillene ligger akkuratt nå, under den grafiske ytelsen 360 gir oss til under halv pris...

ps3 har mange små feil som kanskje ikke er så betydlige, men irriterende, dette kan sikker også fkses, men hvis man betaler 6000kr for noe så regner man med at alt skal fungere 100% og bedre ytelse enn konsoller til under halve prisen.

det er ingen unskylding at det er en media center bla bla bla. det kan andre konsoller gjøre bedre til en mye lavere pris.

de fleste som har testet denne maskinen har ikke vært direkte imponert. og til en sånn pris så er det uaktuellt...

Lenke til kommentar
300 av kanskje 10000 som har vurdert å kjøpe PS3... Folket taler er ganske feil!;)

7877702[/snapback]

Sånne meningsmålinger pleier som oftest å være gode indikasjoner på hele befolkningen, selv om det bare er noen få som har deltatt. ;) Tror ikke det ville vært veldig mye annerledes om 10 000 til hadde stemt.

7877760[/snapback]

Ikke så god indikasjon dersom det er en gjen xbox fanboys som har stått på for å gi PS3 dårlig rykte... Det er jo ingen kontroll på dette.

7877921[/snapback]

Det viser vel da bare igjen at det ikke er mange nok PS3 fanboys for å rette opp i sabotasjen :D Så det er vel en grei nok indikasjon da

Lenke til kommentar

7877702[/snapback]

7877760[/snapback]

Ikke så god indikasjon dersom det er en gjen xbox fanboys som har stått på for å gi PS3 dårlig rykte... Det er jo ingen kontroll på dette.

7877921[/snapback]

Men det er en god pekepin på at mange ikke er så glad i prisen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg seriøst møkk lei over at folk skal whine over prisen! 6000 er mye cash, OK det har vi hørt i minst et år nå. Så og si alle som henger på dette forumet visste at prisen kom til å ligge rundt der. Så dere har vel hatt ca 1 år til å spare. Er det virkelig stress å spare 500,- hver måned hvis du har lystt på en PS3? Neppe. Som jeg så en annen si: det handler om prioriteringer.

Hvordan går det med prisen rundt om i Europa da, still the same?

Det jeg bekymrer meg mest over er når jeg må stille meg i kø utenfor elkjip. Anyone?

Jeg vet hvertfall at jeg ikke skal sløse noe penger på spill i Norge, her skal jeg glatt bestille fra utlandet (Kanada). Noen som har peil på hva en kontroll kommer til å koste? Lurer på om det like greit å bestille 1 ekstra med en gang. Jeg kommer til å gjøre det uansett, så hvorfor ikke fra dag en :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...