Gå til innhold

VG: PS3-prisen spikret


_norse_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wooho: Jeg sjekket akkurat, og det ser ut som om de gjør det. MEN, frakten kommer på $113, bare så det vet det ;)

Tror det er like greit å kjøpe på Ebay...

jeg lurer forresten på hva de priser gjenstanden som når de sender den. Om man slipper toll eller ikke er jo noe man må tenke på!

Lenke til kommentar
Det er absolutt av interesse siden nettopp platekompaniet har hatt en tendens til å starte salget av nye konsoller ved midnatt. Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe PS3 på lefdal, men hvis platekompaniet kjører denne prisen og midnattssalg, er valget enkelt. Takk for infoen.  :)

7896198[/snapback]

 

Nema Problema :cool: . Med midnattsalg mener du torsdag 22 kl 1-minutt-over-23.59, sant?

Endret av virulence
Lenke til kommentar
Nema Problema :cool: . Med midnattsalg mener du torsdag 22 kl 1-minutt-over-23.59, sant?

7896207[/snapback]

 

Riktig, uten at jeg kan garantere for at de faktisk gjør dette med PS3. Men mener de gjorde det både med X360 og Wii, hvis ikke jeg tar helt feil. :)

7896210[/snapback]

 

Da gjør de det troligvis med PS3 også. Får håpe jeg har senvakt på jobb neste dag:D

Lenke til kommentar
Leste her at Platekompaniet vil selge PS3 for 5495. Hvis det er av interesse.

7895967[/snapback]

 

Huff, nå har de oppdatert prisene, og platekompaniet ligger nå på 6295,-. Da blir det vel en tur på lefdal likevel da. :ermm:

7897279[/snapback]

 

Så de gikk ikke engang bare til 6000kr men 6300 faktisk, heh.

 

Jaja.

Lenke til kommentar
Leste her at Platekompaniet vil selge PS3 for 5495. Hvis det er av interesse.

7895967[/snapback]

 

Huff, nå har de oppdatert prisene, og platekompaniet ligger nå på 6295,-. Da blir det vel en tur på lefdal likevel da. :ermm:

7897279[/snapback]

 

Så de gikk ikke engang bare til 6000kr men 6300 faktisk, heh.

 

Jaja.

7897336[/snapback]

 

jaja hehe :D + et spill = ca 7000 WOW, det er et ran vil jeg si.

Lenke til kommentar
jaja hehe  :D + et spill = ca 7000 WOW, det er et ran vil jeg si.

7897503[/snapback]

 

Nå må vi ikke glemme et par kontrollere ekstra, pluss HDMI kabel da, og den der minnebrikke saken jeg ser fler har planer om å kjøpe. Vi kommer fort opp mot 8000 her. Hvis folk greier seg med ett spill på release da...

Lenke til kommentar

 

Så de gikk ikke engang bare til 6000kr men 6300 faktisk, heh.

 

Jaja.

7897336[/snapback]

For noe vås. Du må jo ikke kjøpe PS3 der det er dyrest. Komplett.no har det billigere.

7897546[/snapback]

 

Var det ikke snakk om Platkompaniet da ? Sa jeg PS3 koster nå 6300 overalt ?

 

Dessuten om noen få butikker kanskje vil ta lavere enn 6000kr på lanseringsdagen, vil den 99% sikkert bli 6000kr+ fra og med neste dag.

 

Akkurat som Wii kostet 1990 dag 1 hos elkjøp, 360 kostet 2890/1990. Rett etterpå gikk de begge opp ca 500kr.

 

Selv i dag skal det vel godt gjøres å få 360 til de prisene, over 1 år senere. Wii koster 2800!

Lenke til kommentar

Sant som du sier.. :) Elkjøp og Lefdal pleier og sette ned rundt 500 av veiledene ved launch.. Selv måtte jeg punge ut 2800 for Wii på 2.parti ved elkjøp.. :) Blir sikkert for få maskiner nå også, så prisen stiger nok litt etter... Men, synker nok til jeg kjøper den selv.. :p

 

Wii får 360 neste uke! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...