slimyfant Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har testet quicktime, men denne er kresen på kilden. Noen som har et enkelt program til dette? Har fått med meg at 3gp er standard video for mobiler. Men hvorfor har de små snuttene som er forhånds innlagt på mobilen mye bedre kvalitet en dette? På min w850 er en video snutt i mp4 format og er i 320 x 240 piksler. Hva testet endel programmer for å lage mp4 filer, men uten hell. Mobilen vil ikke spille av filene. Informasjon om filen: Navn: Restart the party Filstørrelse: 1,4 mb Lengde: 00:50 Videostørrelse: 320X240 Lydkodek: AAC Filtype: mp4 takker for svar! Lenke til kommentar
slimy Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har testet quicktime, men denne er kresen på kilden. Noen som har et enkelt program til dette? Har fått med meg at 3gp er standard video for mobiler. Men hvorfor har de små snuttene som er forhånds innlagt på mobilen mye bedre kvalitet en dette? På min w850 er en video snutt i mp4 format og er i 320 x 240 piksler. Hva testet endel programmer for å lage mp4 filer, men uten hell. Mobilen vil ikke spille av filene. Informasjon om filen: Navn: Restart the party Filstørrelse: 1,4 mb Lengde: 00:50 Videostørrelse: 320X240 Lydkodek: AAC Filtype: mp4 takker for svar! 7874939[/snapback] ' Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvis du søker litt her på forumet, så er det ganske mange svar fra før av. Selv bruker jeg Super Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå