SigurdH Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skal sende mitt 410 kabinett til Oslo fra Leirvik.. Pakken veier 43 kg og kan da ikke sendes i posten. Bussene tar den heller ikke siden det er bussbytte på veien. Noen som vet hvordan jeg kan få fraktet det til Oslo? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fraktfirma som ATB, TNT o.l. fikser nok jobben Vi bruker i hvert fall dem til å sende ting som er vesentlig tyngre enn et kabinett, som f.eks amerikanske kjøleskap på ~ 200 kg. Jeg er usikker på hvor mye disse tar, men tviler på at det er allverden. Kjøpte en boksesekk som med innpakning og annet rot veide godt over 40 kilo. Den ble sendt med linjegods fra Halden til Sandnes. Husker ikke eksakt pris, men det var ikke hårreisende dyrt i hvert fall. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Linjegods kan du skjekke, samt tror jeg NSB ordner noe transport med togene sine. Skjekk Gulesider under transport/logistikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå