vannslangen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Skal ha meg ny 22' flatskjerm..å vil jo bestille jo før jo heller. Jeg vil ha LG 22', å det jeg vil spørre folket om, er om dere ville bestillt den "gamle" modellen som alle har på lager, nemlig LG L226WT-SF eller om dere ville ventet på den nye som er på gang, nemlig LG L226WTQ-WF ?? Setter stor pris på tilbakemeldinger. Den eneste forskjellen jeg har klart å se, er at den gamle er 5ms mens den nye modellen, som psdata har forventet på lager 1/4-06 er 2ms. Vil jeg merke noe til det i det hele tatt? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) jeg vil påstå at du ikke vil merke noen forskjell fra 5ms til 2ms. et menneskeøye klarer bare ikke å oppfange en så liten forskjell. jeg hadde før en samsung syncmaster 740bf med 2ms, så kjøpte jeg meg en samsung syncmaster 204b med 5ms. har ikke merka forskjell i det heletatt jeg ivertfall. EDIT: så vis du har lyst på skjerm nå så er det nok bare å slå til Endret 5. februar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Nå er vel ikke den 5ms akkurat en "gammel" modell med tanke på at ingen her i landet får kjøpt den før i morgen Jeg hadde tatt den 5ms versjonen. Er jo også 300 kr billigere. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 ok, takker for brae synspunkt! Siden det er "lenge" til den andre kommer, så bestiller jeg den "gamle" tvert Lenke til kommentar
C0rt3z Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Alt under .. jeg tror det er et sted mellom 16 og 8 ms vil du ikke merke forskjell på. Det er bare for å pynte på tallene. Man trenger faktisk ikke noe som er under 8 ms. Hvis du regner ut bilder i sekundet også så finner du at de fleste skjermer støtter ikke like mange bilder i sekundet som de har i respons, altså, bilder per sekund delt på antall sekunder er langt over responstiden. F.eks. hvis du får 75 fps så vil du kunn trenge en respons på 13 ms. For å "bruke" all responstiden til en skjer med 2 ms responstid så må du ha 500 fps, noe som ikke går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå