Gå til innhold

Hvordan har du råd til PS3, og hva skal du kjøpe?


Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måten eg har råd på, er at eg har ei ordning med ei lokal bedrift, der dei gir meg ein god del pengar mot at eg møter opp dei fleste dagar og gjer diverse arbeid. :)

 

Kay

7875062[/snapback]

Høyrest lukrativt ut ;)

 

Forøvrig kjem eg til å trappa opp på dei lokale butikkane, og sjå om eg finn ein konsoll. Orginalplanen var å sikre meg ei 20gb utgåve, men det virkar jo som om den blir utsatt.

 

Så, 23 mars er ikkje eit must for min del - men hadde vært morosamt å fått spelt Motorstorm, som forøvrig ser ut som eit grisetøft bilspel.

Lenke til kommentar

Jobber for pengene.. og med jobben jeg har, er det mulighet for å jobbe litt overtid om en trenger ekstra penger.

 

skal ha:

 

1 stk. PS3 60GB

1 stk. SixAxiS

1 stk. Bluethooth fjernkontroll

1 stk. minnekort adapter

1 stk. hdmi kabel

 

motorstorm

Resistanse: Fall of man.

 

mulig jeg plukker opp Virtua fighter 5.. det ser litt kult ut.

 

Har allerede en psp, trådløst nettverk i huset og en 40 tommers Hd-tv.. for fullt utbytte av ps3'en.

 

retferdigjør kjøpet mitt med at man rett og slett prioriterer hva man kjøper... noen kjøper dyre mobiler, selv om man ikke trenger å bruke dem til annet enn å ringe og sende meldinger med, noen kjøper dyre porsher som kan gå i 250km/t selv om man ikke kan kjøre mer enn 100 km/t på norske veier... men det man kjøper er jo det man prioriterer å da blir jo alt annet bare i beste fall nest best...

Endret av Plutoo
Lenke til kommentar

Jobber som bartender på et utested uten dørvakt. Mellom diverse drapstrusler og slåsskamper tjener jeg til livets opphold for en luselønn, samt tipsen som senile alkoholikere føler det for godt å gi meg. Men gjennom skamløs flørting og godsnakking med disse fortapte sjelene har jeg lagt meg opp en liten formue øremerket PS3.

 

Jeg skal ha:

 

 

Hardware

1 stk. PS3 60GB

1 stk. SixAxiS

1 stk. Bluethooth fjernkontroll

 

Spill

Motorstorm

Resistanse: Fall of man

 

Samt et lass med blu-rayfilmer, hvis disse er tilgjengelig ved lansering. :)

Lenke til kommentar

Jobber som postbetjent, PS3 skal jeg nemlig ha!

 

Fikk forhåndsbestilt Motorstorm, men prøvde å avbestille det fra videogamesplus, men fant ikke noe avbestillingsknapp der. Skal nemlig kjøpe THP8 også, så jeg regner med jeg får kun én frakt hvis jeg kjøper 2 spill samlet??

Er grisedeilig at det ikke er soner på spill lenger, HURRA til Sony for det ;)

Lenke til kommentar
Lite tips til de som ikke har hd tv, og som vil ha en billig en de kan ha på gutterommet.

 

Komplett.

 

5000 kr for en 32" hd klar ws lcdtv.

7881241[/snapback]

 

*OT fortsetter*

Den der likte jeg. Noen her som har prøvd den som kan komme med meninger om den? Lyktes ikke i å finne noen tester på nett. :)

 

@thread: Jeg har ikke råd til PS3, men jeg skal kjøpe den en gang, vær sikker. ;)

Lenke til kommentar
Lite tips til de som ikke har hd tv, og som vil ha en billig en de kan ha på gutterommet.

 

Komplett.

 

5000 kr for en 32" hd klar ws lcdtv.

7881241[/snapback]

Begge TVane du nemner her, er heilt OK som eit første kjøp. Når du går ifrå SD til HD, blir det uansett ei verden av forskjell. Eg ville forøvrig gått for Viewpia - om eg skulle valt ein av dei.

 

Forøvrig, dei som har nokre kroner ekstra, og har lyst på ein HD prosjektor, har eg berre varme ord om: http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?path=35&id=1702

 

Den fekk eg nettop, og eg kosar meg gløgg ihjel. Det er ein kjempeprosjektor om du ser etter ein 720p første-gongs prosjektor. Eg fiksar dei og til innkjøpspris igjennom jobben, så det er berre til å sende PM ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...