Gå til innhold

Sverige -> Lofoten/kabelvåg

jlw

Anbefalte innlegg

Hej,

Ska åka till Lofoten i nord Norge inom en snar framtid. Göra ett studiebesök på en folkhögskola. Problemet är att jag inte vet hur man kommer dit om man ska åka buss/tåg. Bor i svenska staden Västervik som ligger relativt nära Linköping och Kalmar. Vore jätte tacksam om någon kunde tipsa mig om bussbolag så man kommer till Lofoten, med så lite byten och strul som möjligt. Är till staden/byn Kabelvåg jag ska.

Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig. Har åkt otroligt lite buss och tåg i min dag, så detta sätt av transport är helt nytt för mig. :|

Tacksam för svar...

/ Johan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Jeg kommer fra Svolvær som ligg 6 km fra Kabelvåg. Tror det absolutt enkleste vil vær å ta tog til Narivk, derfra tar du bare hurtigbåten til Svolvær og 10 minutter med buss til Kabelvåg fra Svolvær. Det går ikke ann å ta feil båt eller buss :p

God tur og Enjoy Lofoten

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Heisann

Jeg kommer fra Svolvær som ligg 6 km fra Kabelvåg. Tror det absolutt enkleste vil vær å ta tog til Narivk, derfra tar du bare hurtigbåten til Svolvær og 10 minutter med buss til Kabelvåg fra Svolvær. Det går ikke ann å ta feil båt eller buss  :p

God tur og Enjoy Lofoten

7876097[/snapback]

Tack för ditt svar.

Tror faktiskt jag kan gå de där 10 min med buss. Man är ju ensvensk viking! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...