jlw Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hej, Ska åka till Lofoten i nord Norge inom en snar framtid. Göra ett studiebesök på en folkhögskola. Problemet är att jag inte vet hur man kommer dit om man ska åka buss/tåg. Bor i svenska staden Västervik som ligger relativt nära Linköping och Kalmar. Vore jätte tacksam om någon kunde tipsa mig om bussbolag så man kommer till Lofoten, med så lite byten och strul som möjligt. Är till staden/byn Kabelvåg jag ska. Hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig. Har åkt otroligt lite buss och tåg i min dag, så detta sätt av transport är helt nytt för mig. :| Tacksam för svar... / Johan Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan vel ta tog til Narvik. Og da er du jo nesten fremme. Lenke til kommentar
Hilmo Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Heisann Jeg kommer fra Svolvær som ligg 6 km fra Kabelvåg. Tror det absolutt enkleste vil vær å ta tog til Narivk, derfra tar du bare hurtigbåten til Svolvær og 10 minutter med buss til Kabelvåg fra Svolvær. Det går ikke ann å ta feil båt eller buss God tur og Enjoy Lofoten Lenke til kommentar
jungl Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tjena Johan. Kult å se deg på dette forumet også! God tur! Lenke til kommentar
jlw Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Heisann Jeg kommer fra Svolvær som ligg 6 km fra Kabelvåg. Tror det absolutt enkleste vil vær å ta tog til Narivk, derfra tar du bare hurtigbåten til Svolvær og 10 minutter med buss til Kabelvåg fra Svolvær. Det går ikke ann å ta feil båt eller buss God tur og Enjoy Lofoten 7876097[/snapback] Tack för ditt svar. Tror faktiskt jag kan gå de där 10 min med buss. Man är ju ensvensk viking! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Buss fra Skelefteå til Bodø og båt(Hurtigrua) til Svolvær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå