capt.jacobs Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har fått meg en xantia. Tenkte å skaffe meg ett anlegg. Var innom finn der jeg kom over dette Er dette noe å satse på? Det ligger i toppen av budsjettet mitt, hadde tenkt meg ca 3000, fint hvis noen kunne komt med ett alternativt oppsett. Trenger alt! Høytalere, spiller, kabler, forseterker, subwoofer. Alt! På forhånd takk Lenke til kommentar
Badon Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei, Gratulere med ny bil.. Har Xantia selv Åssen spiller står i bilen? Kasset eller CD? Har du kasset trenger du festebrakket. Det du har sett på der er vel ikke akuratt det beste på markede til den prisen, Har hørt at UsCarvor blir jævlig varmt. Har ikke prøvd de merkene selv men se her. Men skal du har bra lyd så kjøper du deg spiller og frontsett for 3000 og sparer til sub og resten av det du vill ha.. Eller skal du ha noe som funker greit, ok lyd til en billig penge så kan du se på dette + at du kjøper det spiller. Lenke til kommentar
capt.jacobs Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hei, Gratulere med ny bil.. Har Xantia selv Åssen spiller står i bilen? Kasset eller CD? Har du kasset trenger du festebrakket. Det du har sett på der er vel ikke akuratt det beste på markede til den prisen, Har hørt at UsCarvor blir jævlig varmt. Har ikke prøvd de merkene selv men se her. Men skal du har bra lyd så kjøper du deg spiller og frontsett for 3000 og sparer til sub og resten av det du vill ha.. Eller skal du ha noe som funker greit, ok lyd til en billig penge så kan du se på dette + at du kjøper det spiller. 7879664[/snapback] Hei hei. Takk for svar:) begynte å bli bekymret for at ingen kom til å svare. Har vært borti den samme nettsiden. Har kasset ja. Hvor finner jeg bracket? Tips? Så litt på dette anlegget. Hva med det? er det bedre verre? Hvis eg i såfall bør kjøpe ditt forsalg, hvilken spiller bør jeg ha. Er litt grønn på dette området Endret 6. februar 2007 av capt.jacobs Lenke til kommentar
Badon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Brakett finner du her. Har aldri hørt på Boss før, så jeg veit ikke.. Men trur ikke den spillern er noe særlig. Tror jeg vill godt for sony anlegget, kjøpt meg en Pioneer DEH- P40MP. Du får den til 1500 på torshov hvis du har det i nærheten. Eller en annen billig Pioneer spiller. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 USCARVOR spiller etter MIN mening som grøt.. Så anbefaler det ikke, en kompis derimot er fornøyd.. Men jeg liker å ha hele lydspekteret, og GOD kvalitet på diskant og mellomtone, han vil så vidt høre diskanten bak buldringa... Så smak og behag, jeg ville IKKE gått for NOE fra UScarvor.... Ville også satset på bra frontsett og f.eks Pioneer spilleren som Badon nevnte .. Så kan du heller skaffe deg en liten sub senere Lenke til kommentar
Defus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, sats heller på å kjøpe forsterkere og slikt senere. Kjøp en bra spiller og frontsett nå og gjør litt sparing for du skaffer deg noe mer sats på en Alpine eller Pioneer. Lenke til kommentar
Morel Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøper en produkter av dårlig kvalitet så blir resultatet dårligt. Ta kontakt med noen som selger bilstereo og hør hva de kan sette sammen for pakke for deg. Hvis det blir mer enn hva du har råd til i første omgang så kan du haldle inn komponenter etterhvert som pengene kommer inn. Da blir sluttresultatet et helt annet! Styr for all del unna US Carvor og Xelent. Dette er jalla-produkter av ypperste klasse! De som kjøper disse produktene finner ut av det før eller siden. Ikke vær dum å gå i "Tryland-fella" du også. Mvh Pål Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, to til som har xantia her, se å legg ut på worklogs. Det jeg har gjort av stereo på min ser du forøvrig på woklogen min. -Har satt inn brakett for å sette inn annen spiller enn orginal kassett. Ny Alpine CDA9847R, veldig bra spiller som koster under 2000 kr -Høytalerne i dørene var vedig bra når jeg kjøpte bilen, har ikke sjekka hvilke de er, men bra er dem -Basskasse og -forsterker i bagasjerom. Det er litt av et prosjekt å føre den feite strømkabelen fra motoren og inn i bagasjen, min kan forklare senere. (basselementet har ryki nå) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå