Daysleeper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Var det jeg regnet med, for å være ærlig. Men for meg passer det som sagt fint Tar ikke helt sjansen på at dette prisfallet er permanent, men hvem vet. Kanskje det er nVidias svar på at R600 nærmer seg, og de virkelig satser på å legge AMD/ATI under press uansett hvordan R600 vil yte... Kan dog også være slik jeg har sagt, at advance sin leverandør har forhåndsbestilt et større antall kort direkte fra Leadtek eller.no. Den som venter får se Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå har jo advance, techlife, mamoz (og de der) hatt mange "kupp" i løpet av det siste halvåret, og de har ikke klart å levere noe til meg enda. Først var det lydkort (feilprisa), deretter 300gb harddisk (eksisterte tydeligvis ikke lengre ), så skjerm (feilprisa igjen) og nå skjermkortet. Jeg hadde mye heller bestilt hos en annen nettbutikk som klarer å levere fort uten at du trenger å bekymre deg for om du i det hele tatt får varen. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå har jo advance, techlife, mamoz (og de der) hatt mange "kupp" i løpet av det siste halvåret, og de har ikke klart å levere noe til meg enda. Først var det lydkort (feilprisa), deretter 300gb harddisk (eksisterte tydeligvis ikke lengre ), så skjerm (feilprisa igjen) og nå skjermkortet. 7889895[/snapback] Ja, det var den andre muligheten jeg hadde fryktet. Men nå virker det jo som om kortet virkelig kommer til den prisen.. Når det først kommer.. For folk som vil/skal ha nytt skjermkort NÅ, helst i går, er nok ikke dette noe å gå på, nei. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De ringte meg nå,de har fått bekreftet lev dato 22.Feb Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvem var det: advance? techlife? T Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) De har fått mye reklame på hw.no pga dette, veldig gratis og veldig vin (eller fin) Jeg kommer til å sjekke diss sjappene først når R600 kommer, haster jo ikke med det kortet når jeg sitter på 8800gtx som r.... kjører dagens spill uansett. Endret 7. februar 2007 av simalarion Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Det var Advance.no Jeg ringte å avbestilte,så gikk det vel ca 15min å de ringer meg tilbake å lurer på om jeg er helt sikker på om jeg vil avbestille,for de hadde fått bekreftet leveringsdato 22.feb :!: (Skeptisk) Endret 7. februar 2007 av oizann Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg bestilte 8800GTX akkurat nå. Det ble ikke fra advance. Tar ikke sjansen på #¤*& mye venting. T Lenke til kommentar
Stressed_out Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hmm, ikke særlig god reklame for advance det der.. Minne meg selv om aldri å handle der.. 7889718[/snapback] Hm. Bestilte leadtek 8800gts fra advance i går. Stod at det var på lager, men fikk mail nå om at jeg _kanskje_ får det om et par uker. Nice... real nice. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hmm, ikke særlig god reklame for advance det der.. Minne meg selv om aldri å handle der.. 7889718[/snapback] Hm. Bestilte leadtek 8800gts fra advance i går. Stod at det var på lager, men fikk mail nå om at jeg _kanskje_ får det om et par uker. Nice... real nice. 7892120[/snapback] Kanskje om et par uker Plutselig må du vente 1 mnd! Best å ha kortet i maskinen med en gang! Bestille når ting er bekreftet eller er på lager er en vinner synes jeg Lenke til kommentar
Stressed_out Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kanskje om et par uker Plutselig må du vente 1 mnd! Best å ha kortet i maskinen med en gang! Bestille når ting er bekreftet eller er på lager er en vinner synes jeg 7892221[/snapback] Ja det stod jo at det var på lager. Og pengene ble trukket med en gang. Oh mann... kan vel kysse de farvel Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Forsiktig med Visa og bedrifter du ikke har hørt om før!, utrolig dårlig kombinasjon. Først å fremst med tanke på at det tar lang til før du får pengene tilbake. Lenke til kommentar
Pedram Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Dette var svaret jeg fikk fra Techlife:Dette er et bestillingsprodukt det er to uker leveringstid på, fra bestillingsdato. Dette svaret fikk jeg fra Advance:Vi venter levering rundt 21. februar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) For meg virker Leadtek som et useriøst firma, og jeg skal holde meg langt unna dem. Har ingen bekgrunnelse for påstandene mine bortsett fra at det er en "feeling" jeg har fått... Endret 7. februar 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 leadtek har holdt på for lenge til at de kan være helt jalla, da hadde de ikke overlevd. det er dessuten begrenset hva som kan gå galt når de praktisk talt får kortene fra samme fabrikk som alle andre og bare klistrer sitt klistermerke på vifta... Lenke til kommentar
Trondr Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kanskje om et par uker Plutselig må du vente 1 mnd! Best å ha kortet i maskinen med en gang! Bestille når ting er bekreftet eller er på lager er en vinner synes jeg 7892221[/snapback] Ja det stod jo at det var på lager. Og pengene ble trukket med en gang. Oh mann... kan vel kysse de farvel 7892294[/snapback] Er det fakta at de er trukket med en gang? Uansett jeg avbestillte og venter litt til. To uker så ser jeg heller på prisene igjen. Hvis man har kredittkort kan man stanse utbetalingen, men ved debitkort forsvinner de med en gang. *sukk* Håper de ordner det kjapt for deg. Mvh Trond Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fått inntrykket over årene at Leadtek er forholdsvis populære i USA. De har også alltid hatt ganske fancy kjøleløsninger på kortene sine, noe som ofte har resultert i høye overklokkinger. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 De har heller aldrig vært et billigere alternativ snarere tvært imot. Hva kvaliteten angår er det ikke noer forkjell, bortsett fra at viften de har valgt kan være dårligere noe jeg tviler sterkt på. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fikk nå mail fra advance med antatt leveringsdato 21. Februar. Altså det samme som andre har nevnt tidligere. Bare det ikke drøyer særlig mer enn to uker ekstra, er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 For meg virker Leadtek som et useriøst firma, og jeg skal holde meg langt unna dem. Har ingen bekgrunnelse for påstandene mine bortsett fra at det er en "feeling" jeg har fått... 7893304[/snapback] Den erfaringen med Leadtek jeg har er et 6600gt. Dette klokket særdeles bra! Og det var med orginal kjøling også! Dette kortet kjøpte jeg for lenge siden da kortet kosta ca 1700kr ,og jeg kjøpte det på elkjip.no da det var feilprisa til 700kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå