Veslejenta Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har blitt bedt av arbeidsgiver om å finne programvare for deling av oppgaver. Dette skal brukes internt i seksjoner mens også på tvers av avdelinger og seksjoner. Det som er viktig er at vedlikehold kan skje fra sentralt og at man har en leverandør å forholde seg til med tanke på oppgraderinger og feilsituasjoner. I tillegg bør det ikke være så altfor dyrt. Det må være tilgangsstyrt og én person må kunne ha tilgang til flere "oppgavedatabaser". Det som må kunne legges inn er: - ressursperson - lagt inn av - lagt inn dato - frist - ansvarlig - fagområde - oppdateringer - oppdateringer lagt inn av Bedriften hvor jeg jobber har MS Server 2003 og XP. Vi har ikke SharePoint Server, men vi har mulighet til å legge inn SharePoint Services siden dette følger med Server 2003. Jeg har sett litt på funksjonaliteten på SharePoint Services men føler at det ikke er helt optimalt. Dette er ikke snakk om å bruke i større prosjekter. I større prosjekter bruker vi webhotell, men det er ikke aktuellt her. Noen som har noen ideer om programvare jeg bør se på? Lenke til kommentar
hankro65 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Har dere Exchange server? I såfall kan du benytte Public folder og opprette en ny felles oppgavekatalog. Du kan tilpasse felter og programmere logikk i bakgrunnen. Har du Exchange så er dette kostnadsfritt (i den grad du kan tilpasse skjemaer og views selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå