johrog Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva er anbefalt prosedyre når jeg skal fjerne det gamle kortet? Har tenkt å fjerne ATI kortet, deretter koble skjermen til et integrert kort for så å fjerne alle spor etter ATI driverne. Dette vil jeg gjøre før jeg setter inn det nye GeForce 7600GT kortet. Gjør jeg det for tungvint, eller er det nødvendig å gjøre det på denne måten?? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 eller last ned drivercleaner pro og Nvidia drivere, slett alt av ATi og Nvidia, skru av maskin, bytt kort, skru paa maskin installer Nvidia drivere, Spill og 3dmark Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Dette gjør du: 1: Gå til kontrollpanelet --> fjern\legg til programmvare og avinstaller all ATi relatert programmvare 2: Last ned drivecleaner her (ta gratis versjonen du) 3: Fjern da all ATi relaterte saker. 4: Skru av maskinen, fjern ATi kortet, sett inn Nvidia kortet.. 5: Skru på maskinen 6: Gå til http://www.nvidia.com og last ned driver 7: Installer driver 8: Restart maskinen.. 9: Det er ikke noe 9 Du er klar! Enjoy! Lenke til kommentar
johrog Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Takker og bukker, den 9 punkts veiledningen likte jeg spessiellt punkt 9 he, he Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kjør forøvrig Driver Cleaner mens du er i safe mode. Lenke til kommentar
johrog Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Der var oppgraderingen gjordt, gikk opp fra "stakkarslige" 37 til 2860 på 3DMARK 06 :-) Fortsatt ingen spillmaskin, men den drar greit BF2 med tålig grafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå