babayaro Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hei Kjøpte 37 lcd nå nylig (LG 37lb2r) og lurer på et par ting da jeg ikke har stålkontroll på dette her selv. I utganspunktet er jeg storfornøyd med tven, lekkert design, fantastisk bilde til sport og optimalt ved pc-tilkobling. Men: Ved visning av film og diverse serier får man en følelse av at bildet er så skarpt at det kan virke som "filter-løs" filming. Med dette mener jeg at vanlige filter som legges til ved feks innspilling av film virker fjernet. I eksempelform kan det vel sidestilles med at det er filmet på et filmsett med håndholdt kamera, og for meg blir dette fantastisk uvant og et lite irritasjonsmoment. Blir i og for seg en dårlig forklaring, men til dere som forstår: Er dette kun en tilvenningsprossess. Hvorfor er det slik? Kan det gjøres noe med? Er dette fremtidige tv'ers bilde uansett? Kan det gjøres noe med? Til info så kjøpte jeg apparatet uten å se det først da ingen leverandører her i norge hadde det inne før nå Håper noen kan ta seg tid til å svare her. mvh Babayaro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå