Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Noen som vet om noen enkle måter å besvime på? Helst ikke noe med å slå seg i hodet eller privaten eller noe. Takk Flytt denen hvis den er feilpostet. Endret 5. februar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Legg deg ned og hold pusten! Hvorfor vil du besvime? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hvorfor vil du besvime? 7874322[/snapback] Får å ha noe å gjøre på skolen... Så for å overdrive når jeg "våkner" XD :!: Endret 5. februar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor vil du besvime? 7874322[/snapback] Får å ha noe å gjøre på skolen... Så for å overdrive når jeg "våkner" XD :!: 7874330[/snapback] Ja, du er en sann latterkonge. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ville ikke gjort detta hadde jeg vært deg... Har selv hatt noen venner av meg gjøre det i paralell klassen min på ungdomskolen før, riktig nok, de hadde det visst gøy, men jeg synes å huske en sak i avisene hvor ihvertfall en gutt hadde klart å pådra seg store skader i det han falt mot bakken... Og en annen sak hvor oksygenet rett og slett ikke kom til hjernen, og gutten døde.. Så om du virkelig er villig til å gjøre slik for å sleppe unna skolen, BE MY GUEST! Ellers, gi f***, for det er ikke tøft... (ække noe personlig angrep Måtte bare formidle kunnskapen videre...) Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 OK. Noen andre måter enn å holde pusten? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hold en plastikkpose over hodet og hyperventiler. Skjønner ikke hvorfor du ønsker å besvime, men det får være ditt problem. Endret 5. februar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hold en plastikkpose over hodet og hyperventiler. Skjønner ikke hvorfor du ønsker å besvime, men det får være ditt problem. 7874366[/snapback] Hav er hyperventiler? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Unnskyld men hvorfor i helvette vil du besvime? Hva kan du oppnå med å besvime? Det er en grunn til folk besvimer og det er ikke noe man skal spøke med i det hele tatt syns jeg. Syns nesten du bør gi meg en god grunn hvorfor du skal få deg selv til å besvime ellers så stenger man threaden. Syns ikke at dette forumet skal en plass der man kan søke etter måter å skade seg selv på. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Unnskyld men hvorfor i helvette vil du besvime?Hva kan du oppnå med å besvime? 7874374[/snapback] 1. Fordi lærerne på skolen nesten totalt overser det som skjer der. 2. Lærerne skal skjønne at de skal følge med på elevene og bry seg. Pluss at jeg slipper å høre med-elevene mine plage og erte meg. (Da har jeg jo liksom slukna) Endret 5. februar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Seriøst, jeg har venner som svimer av på grunn av angst, og jeg gjør det selv. Skaff deg heftig dårlig selvtillit med litt paranoia, og gå ut i en menneskemengde, så kommer det av seg selv. Det er idiotisk å prøve å få seg selv til å besvime, det er en "barnelek" som kan skade deg, og no offence, om du får en måte som "funker", håper jeg hjernen din kortslutter (om det er noe å kortslutte) EDIT: Btw. Det var en rævkjørt dårlig grunn. Om du vil at lærerne skal følge med og bry seg. Da sier du i fra til dem, snakker med dem, ta det gjennom elevrådet. Endret 5. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 1. Fordi lærerne på skolen nesten totalt overser det som skjer der.2. Lærerne skal skjønne at de skal følge med på elevene og bry seg. Pluss at jeg slipper å høre med-elevene mine plage og erte meg. (Da har jeg jo liksom slukna) 7874390[/snapback] Herre jævla gud, hva har det sammenheng med at du skal besvime??Har du problemer på skolen eller føler at det er problemer på skolen som trenger å bli tatt hånd om så skal du ta det opp med læreren din, elevrådet, rektor eller lignende instanser og ikke drive idiotiske leker som å prøve å få deg selv til å besvime. Hva kan du oppnå ved å besvime? At folk legger merke til deg? Sliter du så for å få oppmerksomhet så har du intet å gjøre med å gjøre idiotiske ting som å få seg selv til å besvime. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Sammen med de andre vil jeg også sterkt fraråde deg å forsøke å besvime. Det er ikke bare en knapp man trykker inn. Uansett hvordan du gjør det så kan du ikke kontrollere nivået; altså om du bare skal få vondt, besvime, gå i koma, eller rett og slett dø. Vil anbefale å finne på noen andre ting på skolen. F.eks følge med i timen. Endret 5. februar 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 1. Fordi lærerne på skolen nesten totalt overser det som skjer der.2. Lærerne skal skjønne at de skal følge med på elevene og bry seg. Pluss at jeg slipper å høre med-elevene mine plage og erte meg. (Da har jeg jo liksom slukna) Herre jævla gud! Den lille "akten" din vil ikke hjelpe en døyt på dette! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Hva kan du oppnå ved å besvime? At folk legger merke til deg? 7874407[/snapback] Nei. At de ikke legger merke til meg. Vil anbefale å finne på noen andre ting på skolen. F.eks følge med i timen. 7874409[/snapback] Hva hjelper det? Jeg får jo anmerkning for ikke noe! For 2 uker siden fikk jeg anmerkning for slåssing/voldelig lek nå jeg var syk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 SNAKK MED LÆRERNE DINE! Tror ikke jeg klarer å si det klarere. Snakk med lærere, rektor, elevrådet. Snakking er ekstremt mye bedre enn å gjøre sånne teite ting. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Å besvime er kroppens egen måte å forsvare deg mot ekstremt høy smerte, altså når smerteterskelen er nådd vil hjernen din kutte ut all signal, du besvimer og våkner eventuelt i en nokså grei tilstand, eller en inni helvetes værre en! Du så det var for at du skulle kunne sleppe å høre på dine med-elever mobbe deg? Du beviser iallefall ikke noe til dem... Ta det opp med en overordnet, og om de fortsatt mobber deg så er det din egen skyld som lar det gå inn på deg.. De som mobber er de som er svakest! Endret 5. februar 2007 av Dryzz Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Nå må jeg dra på skolen uansett så jeg får ikke diskutert mer her før 14:00 tida. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva kan du oppnå ved å besvime? At folk legger merke til deg? 7874407[/snapback] Nei. At de ikke legger merke til meg. 7874422[/snapback] ... Stenges. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvorfor vil du besvime? 7874322[/snapback] Får å ha noe å gjøre på skolen... Så for å overdrive når jeg "våkner" XD :!: 7874330[/snapback] jeg tror du vil besvime for å få opmerksomhet på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg