kimare Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fotograferer du med Sony eller Minolta speilrefleks, og ønsker å treffe andre Sony Minolta brukere bør du sjekke 1st Annual International Dyxum Member Meeting Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Dette vil jeg på det sterkeste anbefale for alle med ett fotografhjerte, lokasjonen her helt utrolig, kimare du bør poste bilder fra stedet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kan være jeg kan komme! Har i allefall svært lyst! Bare tanken på å møte mange Minoltafotografer, og evt teste objektiver er utrolig spennende! Får se om jeg kan putle meg ned der Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Dette vil jeg på det sterkeste anbefale for alle med ett fotografhjerte, lokasjonen her helt utrolig, kimare du bør poste bilder fra stedet. 7914020[/snapback] Det er lenket til noen bilder på dyxum, som jeg regner med at de fleste Sony og Minolta brukerne kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå