vargaz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Tatung 32" LCD-TV V32MCHK 1366x768,1000:1,10ms,HDMI,HD-ready Noen som vet om dette er en grei LCD-TV for 5000.- ? er på tilbud akkurat nå, så kunne tenkt meg å hørt med dere om dere har noen tips..? Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hiver meg på denne. Noen som har testet eller sett på denne skjermen? Lenke til kommentar
WebSurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hiver meg på denne jeg også. Vurderer også og kjøpe det samme, det nærmeste jeg har greid og funnet av tester er denne: http://www.idg.no/tester/lydogBilde/plasma...rticle35013.ece Der tester de også 37". Håper det er noen som har kjøpt denne 32" på komplett sitt ukens tilbud (eller andre tilbud) og som kan anbefale den. Jeg har ivertfall tenkt og gå for den, men jeg skulle likt og hørt andres annbefalinger. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Henger meg å spent på denne. Har lyst på flat skjerm, og har ikke alt for mye penger. Håper noen kommer med noen gode ord Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg joiner også gjengen i håp om at noen skal kunne gi litt mer info og erfaringer med denn. Helst før tilbudet går ut på dato Lenke til kommentar
hernar Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Samme tilbud diskuteres allerede på avforumet. http://avforum.no/forum/produkt-prisjakt-v...ung-32-a-3.html Første tilbakemelding fra en som har fått sin er hvertfall lovende: Har tilfeldigvis testet den nå ja... Satt oppe "Litt" sent i går.. Førsteinntrykket jeg har er veldig bra. Etter å ha justert litt etter min smak mtp lysstyrke, farge, osv, så må jeg si at jeg syns den gir et veldig bra bilde! Nå skal det sies at jeg hadde tidligere en 21" Samsung bilderørsTV, men har også en BenQ PE7700 HD-ready projektor. Føler at denne Tatung-TVen gir et mye skarpere bilde enn den. I forhold til bestekameraten min sin 42" LCD føler jeg også at denne gir minst like bra bilde, og hans kosta 21000,-.. føler jeg har gjort et kupp, for å si det sånn. Noe spesifikt du lurer på? Jeg har allerede bestillt en til meg! Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det var akkurat en som la inn denne posten på avforum. "Begynner å lure på om dette er direkte fake markedsføring. Nå er jeg luta lei av å lete etter riktig servicepartner. Har både blitt henvist hit og dit. På anovo fikk jeg først beskjed "ja det beste er vel om du kommer hit til med tv'n din.." Noe som er uaktuelt når jeg har en DOA ved ankomst. Den berømte pressemeldinga er jo rene halleluja meldinga, men virkeligheten er tydelig noe annet. Fikk så beskjed om å maile inn defekten til anovo. Her får jeg beskjed om mailen er videresendt. Når jeg ringer vet ingen noe og vedkommende som håndterer det svarer hverken på mail eller telefon. Når jeg ber om å bli satt over til vedkommende, bryter linja. Dette har skjedd flere ganger. Tom på directbuy som nevnes nederst på pressemeldingen er umulig å få tak i på telefon. "Tatung" som kommenterer på denne siden har fotnote "Tatung Nordic AS" på noen av meldingene sine. Ifølge Brønnøysund er det ikke noe sånt firma registrert. Heller ikke i Sverige eller Danmark finnes det noe Tatung Nordic. Er dritlei av denne møkkabehandlinga nå og anbefaler folk til å holde seg unna Tatung. Netopp fordi om du får en defekt, finnes det ikke noe service." Kanskje være litt forsiktig før de har kommet skikkelig igang med et servicetilbud http://avforum.no/forum/tv-apparater/48150...html#post576029 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå