ze5400 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har holdt på med webdesign på skolen i det siste (1MKA). Trenger litt tilbakemelding på design og funksjoner før jeg legger inn innholdet. Vet dere pleier å være harde når det gjelder folk som meg, som ikke kan noe særlig på designfronten, men vær så snill, ikke kom med usaklige innlegg, men innlegg som inneholder kritikk og forslag til forbedringer er satt stor pris på. http://www.vassdal.org Vet at alt ikke er gyldig XHTML enda, men det får jeg ta ettherhvert Mvh;haXXa PS: Er ganske trøtt enda, så jeg beklager hvis dette innlegget ble noe rotete. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Forferdelig kontrast.. svart/hvit di kan i det minste skru ned, så di ikke bruker helt svart og helt hvit.. Ingen av fargene passer inn med hverandre.. Ta en titt på forskjellige farge sider.. www.colorschemer.com er ett godt eksempel ... finnes fler der ute.. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 Oppdatert Nå da? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Bedre, men jeg likte ikke headern, den effekten du har brukt på teksten der, er ganske gammel effekt, og den passer ikke inn i siden... Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 falt ikke i smak ta en tur på www.cssbeauty.com eller www.cssvault.com Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 beklager men det var noe som ikke gikk helt opp for meg her.. jeg synes den er altfor smal, basta fargene faller ikke helt i smak. men ellers helt grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå