Gå til innhold

Vista Business, 8800 GTX og P5N32E-Sli hjelp :(

Drunk_Panda

Anbefalte innlegg

Jeg har Asus P5N 32E Sli og det funker greit nok... lasta ned beta driveren til mitt på asus sine sider, installerte også vista driver for Nvidia men har problemer med hk'et... pc'en booter aldri etter at jeg har trykket restart inne i windows =/ da må jeg til å trykke på reset knappen forran på kabinettet et par ganger... =( kjedelig egentlig... er også mange andre bugs i vista, kan ikke installere antivirus som støtter vista, og er en rekke spill jeg ikke kan installere feks. WoW the Burning Crusade, står at harddisken er full, og har heller ingen mulighet til å bytte installasjons plass.

Har 8800GTX. Alt grafikkmessige funker bra, men har 1 FPS i 3dmark06, så noe er skrekkelig feil med driverne der...

Hver gang jeg starter pc'en får jeg en feilmelding der det står at run32.dll (eller noe sånt) har sluttet å virke...

Noen som har en anelse/erfaring om noe av dette?

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leit å høre :(

Har du prøvd uten chipset driveren?

Selv har jeg Asus P5B Deluxe WiFi, 8800GTX, E6600 og kjører Burning Crusade så det griner. Gikk ned fra 11002 til 10923 i 3Dmark06 det er alt.

Lastet ikke inn noen chipset driver.

Lenke til kommentar

Selv har jeg Asus P5B Deluxe WiFi, 8800GTX, E6600 og kjører Burning Crusade så det griner. Gikk ned fra 11002 til 10923 i 3Dmark06 det er alt.

7874879[/snapback]

brukte du ikke driver cd'en til å installere heller?

oops, men omtanke kan du vel ikke det :p den er jo ikke for vista?

Lenke til kommentar

7874879[/snapback]

brukte du ikke driver cd'en til å installere heller?

oops, men omtanke kan du vel ikke det :p den er jo ikke for vista?

7875116[/snapback]

Hehe, korrekt.

1. Vista DVD inn

2. Beina på bordet

3. Kaffe i kruset

4. Enjoy

Om det er noe du skal sjekke må det være om det er noen bios oppdateringer.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet, og jeg tror IKKE det er pga vista.

Jeg oppgraderte fra ASUS A8N-SLI hvor alt fungerte som det skulle til ett ASUS P5N-E SLI (650i), og problemene er som følger:

1. Maskinen kommer seg aldri opp fra sleep modus.

2. Maskinen kommer seg ikke opp fra Hibernate modus.

3. Mitt trådløse tastatur virker bare 1 av 3 ganger når jeg restarter maskinen.

Disse problemene gjør at jeg ikke lenger kan bruke maskinen som videospiller slik jeg pleide. -For den slår seg ikke av når den ikke har noe å gjøre, og den slår seg ikke på når ett program starter.

-Om den fortsat skal virke etter hensikten må den være på døgnet rundt :(

-Er det ASUS som har rotet her? -Jeg har ikke hørt om noen andre hoedkort som har hatt slike roblemer. Jeg har Vista RC2 32 (det samme skjer med 64bit)

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problemet, og jeg tror IKKE det er pga vista.

Jeg oppgraderte fra ASUS A8N-SLI hvor alt fungerte som det skulle til ett ASUS P5N-E SLI (650i), og problemene er som følger:

1. Maskinen kommer seg aldri opp fra sleep modus.

2. Maskinen kommer seg ikke opp fra Hibernate modus.

3. Mitt trådløse tastatur virker bare 1 av 3 ganger når jeg restarter maskinen.

Disse problemene gjør at jeg ikke lenger kan bruke maskinen som videospiller slik jeg pleide. -For den slår seg ikke av når den ikke har noe å gjøre, og den slår seg ikke på når ett program starter.

-Om den fortsat skal virke etter hensikten må den være på døgnet rundt :(

-Er det ASUS som har rotet her? -Jeg har ikke hørt om noen andre hoedkort som har hatt slike roblemer. Jeg har Vista RC2 32 (det samme skjer med 64bit)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...