Gå til innhold

AMD690 kommer i februar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
x1250 var vell x700 med nytt navn :)

Så bra skjermkort til intern løsning :)

7874186[/snapback]

Det stemmer. Ergo har ikke brikken Shader Model 3.0 støtte, kun 2.0, men det spiller ikke så mye rolle uansett, da det alikevel ikke er nok power til å dra spessielt med spill her.

Lenke til kommentar
x1250 var vell x700 med nytt navn :)

Så bra skjermkort til intern løsning :)

7874186[/snapback]

Det stemmer. Ergo har ikke brikken Shader Model 3.0 støtte, kun 2.0, men det spiller ikke så mye rolle uansett, da det alikevel ikke er nok power til å dra spessielt med spill her.

7874540[/snapback]

Fint til stue bruk :)

Så slipper man at selve vista/mediacenter går tregt med animasjoner :p

Lenke til kommentar
Fint til stue bruk :)

Så slipper man at selve vista/mediacenter går tregt med animasjoner :p

7874546[/snapback]

Støtter det AVIVO?

Klarer ikke å finne noe info om det på AMD sine sider...

Ja, dette kommer i laptop-versjon også.

Lenke til kommentar

Synes dette virket veldig interresant jeg... x700 duger til lettere spill (ligger vel ca på samme nivå som 6600?). og om man ønsker en stillegående pc uten å bruke masse penger så er det jo et godt alternativ. ATI er jo også kjent for å lage løsninger som er gjerrig på strømmen når det gjelder HK. USB problemene de hadde på sørbrikkene sine før har visstnok blitt rettet med 600-brikka også. Tror nok det blir et slikt HK på meg når jeg i skal sette sammen ny maskin...

Lenke til kommentar

kortet som er avbildet er virkelig et mATX fra Asus? mATX er jo viktig for slike produkter. De burde også lage dette i mindre formater.

Edit:

Akkurat kjøpt et Asus M2NP-VM(AM2) kort selv som har Nvidia G6 integrert samt HDTV ut, og det til bare 533,-. Derimot skal dette være en barebone(shg sitt kabinett som støtter fullsize psu mm) til dattern, og jeg fikk et XFX 7600GS 256MB til 675,- nytt som jeg slang inn. så den integrerte grafikken blir desverre ikke brukt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...