nocturno_culto Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 lure på om det er plass til Noctua UH12 med 2 vifter på EVGA nForce 680i Sli ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fra bildene jeg har sett av hket og erfaring med kjøleren + et p5b vanilla (hvor den forøvrig IKKE passer begge veier) ser det ut til at den passer fint. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 SÅ jeg kan alså bruke denne kjøle ribben fint nme 2 viter.. Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har selv et Evga 680i med Noctua UH12 med 2 vifter. Det fungerer fint det, men det blir veldig trangt mellom chipset viften og cpu kjøleren. Jeg var nødt til å bøye den nederste kjøleribben på noctuaen. Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jeg har selv et Evga 680i med Noctua UH12 med 2 vifter. Det fungerer fint det, men det blir veldig trangt mellom chipset viften og cpu kjøleren. Jeg var nødt til å bøye den nederste kjøleribben på noctuaen. 7880754[/snapback] Noen som vet om denne kjøleren også får plass på Asus P5N32-E SLI? Endret 6. februar 2007 av IRRupt Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Selvsagt får den plass på p5n32-e. Lenke til kommentar
tinjara Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, Jeg skal snart bytte HK / prosessor / minne på PC'n og har kikket på Noctua NH-U12 som kjøler. Den får mye skryt både for å være en effektiv kjøler og stillegående. Det er kanskje det siste som er aller mest viktig for meg. Men den ser veldig tung ut ! 700g tror jeg jeg leste et sted. Dere som har erfaring med denne kjøleren: kan man trygt sette HK på høykant med en så tung kjøler ? Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 lure på om det er plass til Noctua UH12 med 2 vifter på EVGA nForce 680i Sli ? 7873879[/snapback] Vet dette er litt offtopic, men dette er UH12F med 2xNoctua 120mm vifter på montert på mitt Asus P5W dh hovedkort. Trodde ikke den skulle passe, men den går akkurat over NB ribben. - Ett inntrykk av størrelsen..., Forøvrig måtte jeg flytte kabinett dør vifta (80mm) på yttersiden, siden den tok i toppen av kjøeren. Har ett forholds vis lite xgear kabinett dåh ! Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hei, istede for å starte ny tråd så spør jeg bare her. Kjøpte meg en Noctua UH-12 her om dagen for å putte på min cup som står på ett Evga 680i. Jeg fulgte instruksjonene nøysomt og brukte ganske langt tid på å få det ferdig (vifte klypene var jo iq test), problemet mitt er at cpu'en min kjører på ca 75-85 grader idle modus... dette er jo MYE mer enn det jeg hadde med min boxed vifte, jeg har ikke tall på hvor mangen ganger jeg har tatt av og på kjøleren for å sjekke for problem, har prøvd med forskjellige mengder kjølepasta, justert kjøleren forskjellig for å prøve å få den beint på, ingenting har fungert. Pc'en kræsjer og/eller får bluescreen så slår den seg av, dette skjer på ca 90 grader. Jeg oppdaget også ett lite "hakk" i "finishen" som jeg har sett at det har blitt kalt på kjøler testene, ett meget lite hakk vel og merke. Så jeg lurer vel på om det er noen som har en aning om hva jeg kan ha gjort galt eller hva som eventuelt er galt med kjøleren? Takker for svar. edit: prosessoren er en Core 2 Duo E6600 Endret 27. juni 2007 av Banandan Lenke til kommentar
skankyass Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) lure på om det er plass til Noctua UH12 med 2 vifter på EVGA nForce 680i Sli ? 7873879[/snapback] Vet dette er litt offtopic, men dette er UH12F med 2xNoctua 120mm vifter på montert på mitt Asus P5W dh hovedkort. Trodde ikke den skulle passe, men den går akkurat over NB ribben. - Ett inntrykk av størrelsen..., Forøvrig måtte jeg flytte kabinett dør vifta (80mm) på yttersiden, siden den tok i toppen av kjøeren. Har ett forholds vis lite xgear kabinett dåh ! 7892212[/snapback] Nais! Hvor kjølig blir cpu med 2 vifter? Til sammenligning med bare 1. Har lurt på å ha 2 vifter på min Noctua. Endret 28. juni 2007 av skankyass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå