zyrtec Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Har en Nokia 3310 (Jeg vet vet, gammel ubrkelig møkk), men det som er, er nemlig det at vi skal sende inn et brev til Nokia med klager! Og vi vil gjerne ha så mange Historier om feil som har skjedd med deres 3310! Kom med alt dere har på hjertet! Takker for seriøse svar! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 min nokia 3310 har jeg aldri hatt noen problemer med. Mistet den i et basseng en gang mens den var skrudd på, etter at den tørket fungerte den like bra!! Hvis du absolutt skal klage og synes telefonen er så jævli ræva, klarer du vel å fylle klagebrevet med masse negativt fint på egenhånd! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Er 4 Nokia 3310'er i huset, og alle fungerer strøkent (selv om 3 av de er byttet lysdioder i). Jeg vil påstå at 3310 er (var hvertfall) den beste billigtelefonen. (Dessuten har den gode modifiseringsmuligheter... ) Dette hjelper vel kanskje ikke å ta med i brevet ditt, men jeg tror ikke nokia bryr seg om brevet. Dessuten nekter jeg å tro at 3310 er en særlig problem telefon. Dette må være en av de mest gjennomførte telefonene til Nokia. Kommer fremdeles ny firmware til den. Siste (5.79) kom 11-11-02. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Min skrur seg av til tider og utider. Batterimåleren er totalt screwed. Dette fører til (tror jeg) at den nekter å lade batteriet, dvs at hvis streken er på 1, så er den å fullt etter 5min lading. Dette fører til maks 3min samtale tid. Selv når jeg byttet batteri så skjedde dette. MEN, den ville fortsatt virke i dagesvis på dette batteriet, men en telefonsamtale nektet den, for en dritt mobil! PS; jeg vil ikke ha noe svar på hva jeg skal gjøre/kunne ha gjort, etter som denne er byttet ut.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg må faktisk si meg enig med geezuzz. 3310 er en av de mer stabile Nokia telefonene. Selv om jeg faktisk har fått akkurat samme problem som corn. Men jeg har gjort _veldig_ masse rart med 3310'en min (som jeg vant i en konkuranse og har som 2. reserve telefon) så det forundrer meg ikke at den begynner å slite litt etterhvert. Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Min 3310 har fungert problemfritt i snart et og et halvt år. Jeg kjøpte den i juni 2001, vet ikke hvilken versjon det er. [ Denne Melding var redigert av: psultan- på 2002-12-02 23:34 ] Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Hva?! Jeg kjenner 3 andre som har hatt helt like problemer som meg! Når kjøpte dere telefonene deres? Alle våre er v4.06 eller før... (var i hvert fall, nå er de v5.79) Alle 3 skrur seg av, nekter å lade, og går nesten ikke an å ringe til... Dette kan da ikke være tilfeldig eller? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 kjøpte min i februar 2001 på Smart Club. Hakke peiling på hvilken versjon det er Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 At 3310 plutselig skrur seg av, er et velkjent problem. Feilen ligger i komponentene, Nokia har dimmensjonert feil forkoblingsmotstander og kondensatorer for en ic. Nyere modeller av 3310 har dette fikset, men eldre sliter. Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 3310'en min er snart to år gammel. Har samme batteriproblem som Corn, kan ikke stole på det som står i displayet i det hele tatt og kan ikke prate i mer enn tre minutter. Dessuten virker det som den mister kontakten når jeg prater! De i den andre enden hører meg ikke, mobilen piper tre ganger og så er vi brutt. Det hender også at jeg skriver en melding og sender den på vanlig måte, men den kommer fram blank til mottageren. Nokia MÅ blit kvitt disse feilene snart!! Kvalitet framfor kvantitet, nokia!! Ellers mister dere mange kunder... [ Denne Melding var redigert av: M-lady på 2002-12-03 09:30 ] Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Min 3310 blir 2 år i feb. Ingen problemer med den, selv etter at den gikk i bakken etter ett lite stunt på rollerblades. Har pc-kabel som kobles under batteriet. Kan man laste inn ny Firmware med den?? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Sansynligvis ikke. Jeg regner med at det er en vanlig datakabel du har (kobles til comport eller usb) For å oppgradere firmware trenger du en flasher kabel som kobles til paralellporten. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg har selv 3310,den skrur seg av hele tiden når jeg ringer å standbytiden er elendig!har hatt den i ca ett år nå, men skal bytte snart for jeg synes det er en møkkatelefon! ca. 5 venner som har den har samme problemene i varierende grad, noen har problem med lading, andre med ringing eller sending av sms. kjenner kun en person som har en 3310 som funker helt fint... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Nå skal de nevnes at en av vennene mine har vært så heldig og fått en 3310 som lader seg selv da.. Helt plutselig så skrur den seg på lading Lenke til kommentar
Sunlord Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 jeg har hatt min 3310 i over 2 år (kjøpte den da den kom). det eneste er at batteritiden er elendig. ellers så er det ingenting å klage på. versjon V 04.02. rimelig gammalt har aldri hatt noen problemer med den. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Batteriet som følger med telefonen må før eller siden byttes!! Jeg byttet min etter ca 15 mnd.. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-03 16:34, skrev neo22:Batteriet som følger med telefonen må før eller siden byttes!! Jeg byttet min etter ca 15 mnd.. Jeg byttet batteri, samme problemer var der fortsatt... Så jeg tror det har med mobilen, og ikke batteriet, som Hondaen sier Lenke til kommentar
mr.jim Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 skrur telefonen seg av, er dette enten fordi BATTERIET ER GÅENT, eller fordi telefonen er VANNSKADET = krypstrøm...! for pokker... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg hadde enn 3330 som hadde batteri problemer. I likhet med andre her så tok det mindre enn 5 min. å lade tomt batteri til fullt. Det hjalp heller ikke å ha laderen i ett døgn... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Da bør du kanskje bytte batteri!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå