Gå til innhold

Gode råd fra Vismannen

Vismannen

Anbefalte innlegg

God dag kjære leser, jeg har noen gode råd til deg.

Neste gang du er på en fest, så husk denne regelen jeg skal lære deg nå:

Øl og Vin så blir du fin, Vin og Øl blir bare søl.

Noen gang gått ute i regnvær uten et par gode sko? Da har jeg et godt råd til deg, tre på deg et par plastposer på føttene før du putter de i skoene, da blir du ikke våt.

Har du problemer med å stå opp om morgenen? Da har jeg et godt råd til deg, still vekkeklokken 10 minutter fram, da har du bedre tid på badet, ettersom underbevisstheten din tror at klokken er korrekt, det kommer av at hjernen har vært i en dvalestatus hele natten, og vil ikke klare å oppfatte at du har stilt klokken fram.

Jeg skal avslutte min spalte av gode råd med et godt ordtak:

En døv hund, lystrer ei.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7873828[/snapback]

Petter sier: Ta det du får.

Noen gang gått ute i regnvær uten et par gode sko? Da har jeg et godt råd til deg, tre på deg et par plastposer på føttene før du putter de i skoene, da blir du ikke våt.

7873828[/snapback]

Petter sier: Plastposer er ikke godt å gå i. Man blir klam og ekkel. Og har vann noen gang skadet noen?

Har du problemer med å stå opp om morgenen? Da har jeg et godt råd til deg, still vekkeklokken 10 minutter fram, da har du bedre tid på badet, ettersom underbevisstheten din tror at klokken er korrekt, det kommer av at hjernen har vært i en dvalestatus hele natten, og vil ikke klare å oppfatte at du har stilt klokken fram.

7873828[/snapback]

Petter sier: Kjøp deg en hel haug svære klokker og sett de rundt på rommet. Skru alarmen på når du må opp.

Da kommer du opp når du må opp.

Som liksom er meninga med vekkerklokker.

En døv hund, lystrer ei.

7873828[/snapback]

Petter sier: Ikke kjøp en døv hund.

Lenke til kommentar

En døv hund, lystrer ei.

7873828[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...