Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få bedre signal på WLAN med mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Jeg så en film i fra break.com om hvordan man kan få bedre (tydeligvis mye bedre) signal i fra et trådløst nettverk. Det man trenger er en mobiltelefon (3G telefon muligens) og en ikke alt for lang nettverkskabel. Du setter kabelen i det vanlige nettverkskortet også surrer du den andre enden rundt telefonen. Dette skal i følge kilden gi mye bedre signal.

http://www.break.com/index/how_to_boost_wireless_signal.html

Jeg har prøvd å teste det, men jeg har ikke fått noe utslag som kan tilsi at signalet faktisk ble forsterket.

Edit Dette er åpenbart noe forbanna tull. Fant ut etter litt grundigere lesing. Ikke sløs bort tiden din på dette.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
samme karen som mekka google video? Dette må vel være en spøk.

7873783[/snapback]

Ikke godt å si. Jeg har prøvd på to datamaskiner med to forskjellige mobiltelefoner uten noe resultat. Men så har jeg også ganske god forbindelse fra før.

Jeg har prøvd med en Qtec 8310 og en Nokia 6680 på et nVidia nForce 4 nettverkskort (det som er på Asus a8n-sli) og et intrigert nettverkskort på en HP maskin.

Håper du ikke faktisk prøvde det der :)

Hvor skulle jeg ikke prøve. Det ville vært dumt om det virket. Men etter at jeg har prøvd så har jeg mistet troen på det, derfor håpet jeg at noen andre kunne prøve det samme under litt værre forhold.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
samme karen som mekka google video? Dette må vel være en spøk.

7873783[/snapback]

Ikke godt å si. Jeg har prøvd på to datamaskiner med to forskjellige mobiltelefoner uten noe resultat. Men så har jeg også ganske god forbindelse fra før.

Jeg har prøvd med en Qtec 8310 og en Nokia 6680 på et nVidia nForce 4 nettverkskort (det som er på Asus a8n-sli) og et intrigert nettverkskort på en HP maskin.

Håper du ikke faktisk prøvde det der :)

Hvor skulle jeg ikke prøve. Det ville vært dumt om det virket. Men etter at jeg har prøvd så har jeg mistet troen på det, derfor håpet jeg at noen andre kunne prøve det samme under litt værre forhold.

7873800[/snapback]

Tror nok du er rett og slett eid her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...