Nedward Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg så en film i fra break.com om hvordan man kan få bedre (tydeligvis mye bedre) signal i fra et trådløst nettverk. Det man trenger er en mobiltelefon (3G telefon muligens) og en ikke alt for lang nettverkskabel. Du setter kabelen i det vanlige nettverkskortet også surrer du den andre enden rundt telefonen. Dette skal i følge kilden gi mye bedre signal. http://www.break.com/index/how_to_boost_wireless_signal.html Jeg har prøvd å teste det, men jeg har ikke fått noe utslag som kan tilsi at signalet faktisk ble forsterket. Edit Dette er åpenbart noe forbanna tull. Fant ut etter litt grundigere lesing. Ikke sløs bort tiden din på dette. Endret 5. februar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 samme karen som mekka google video? Dette må vel være en spøk. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Håper du ikke faktisk prøvde det der Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) samme karen som mekka google video? Dette må vel være en spøk. 7873783[/snapback] Ikke godt å si. Jeg har prøvd på to datamaskiner med to forskjellige mobiltelefoner uten noe resultat. Men så har jeg også ganske god forbindelse fra før. Jeg har prøvd med en Qtec 8310 og en Nokia 6680 på et nVidia nForce 4 nettverkskort (det som er på Asus a8n-sli) og et intrigert nettverkskort på en HP maskin. Håper du ikke faktisk prøvde det der Hvor skulle jeg ikke prøve. Det ville vært dumt om det virket. Men etter at jeg har prøvd så har jeg mistet troen på det, derfor håpet jeg at noen andre kunne prøve det samme under litt værre forhold. Endret 5. februar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan like gjerne surre nettverksledningen rundt tassen din, det gir samme effekt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det er ingen samsvar mellom det du skriver og overskriften.... VLAN er ikke det samme som WLAN... det er to helt forsjelige teknologier og det er bare en av de som er trådløs! Lenke til kommentar
jc Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 haha dette er det dummeste jeg har sett... helt utrolig at noen gidder å bruke tid på å prøve dette haha Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Den dagen 3g hadde begynt å operere på 2,4Ghz hadde vi nok vært dødsdømt. I alle fall alt som het 802.11b/g nett. Endret 5. februar 2007 av JKJK Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hahaha.. Jeg lo så hardt når jeg så den første gangen.. Sjekk de andre filmene hans også!! Mark Erikson from Infinite solutions. Majestetisk ass.. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 hahahahahaha, lettlurt Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 samme karen som mekka google video? Dette må vel være en spøk. 7873783[/snapback] Ikke godt å si. Jeg har prøvd på to datamaskiner med to forskjellige mobiltelefoner uten noe resultat. Men så har jeg også ganske god forbindelse fra før. Jeg har prøvd med en Qtec 8310 og en Nokia 6680 på et nVidia nForce 4 nettverkskort (det som er på Asus a8n-sli) og et intrigert nettverkskort på en HP maskin. Håper du ikke faktisk prøvde det der Hvor skulle jeg ikke prøve. Det ville vært dumt om det virket. Men etter at jeg har prøvd så har jeg mistet troen på det, derfor håpet jeg at noen andre kunne prøve det samme under litt værre forhold. 7873800[/snapback] Tror nok du er rett og slett eid her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå