Nordentro Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har noen erfaringer med Plantronics? Har nettopp bestilt et sett hodetelefoner til den nye telefonen min (HTC S620) for å slippe de søplete hørelurene som fulgte med. Det fine med disse er at de går på stereo Blåtann signaler/ Bluetooth Audio Distribution Profile (A2DP). Lydmessig skal de være ganske gode etter tester jeg har lest. Man kan likevel ikke forvente at de skal konke ut et par Senheiser i samme prisklasse... Er tross alt bluetooth vi snakker om her! Fordeler: - Ingen ledninger! - Knapper på hodetelefonene for skifte av sang, volum mm - Man trenger ikke ta frem telefonen om det ringer eller man vil skifte sang - Enheten kan også brukes til pc, tv, stereo med den medfølgende dongelen slik at man kan fortsatt svare på telefon om man spiller dataspill på pc'n! - Utrekkbar mic - Det følger også med ledning om man skulle være i uføre og tømme de oppladbare batteriene Link Til Produsent Hva betalte jeg for hærligheten? 889,- + 29,- i frakt!! på cdon.no Til sammenligning koster den 1695,- på komplett + en drøy hundrings i frakt!! Røverkjøp kaller jeg det! Paringsguide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå