Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Råd mot ekstrem hosting

M-J

Anbefalte innlegg

noen som har råd mot ekstrem hoste? ligger i senga nå og hoster noe så jævlig. har sprekt et blodkar i øye så det er helt rødt og jævlig strekt en muskel i magen og muligens brista et ribbein. ja jeg skal til legen i morgen. men noen som har noen råd for i natt?

har tatt koselan hostesaft og noe andre hostepiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kommer nok til å høres sært ut... Men fotkrem! Det er noen urter og slikt i fotkrem, snakker ikke om sånn som fjerner-fotsopp krem. Har bronkitt for tiden, og jeg tok en liten "dråpe" på fingen, puttet det i munnen og svelgte det som en drops kan man si. Det var balsam for sår og kraftig hoste.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvis du føler det "kiler" i halsen, så har hosten blitt litt mildere når jeg har sugd på repsils, men virkningen forsvinner snart igjen... Håper på andre råd jeg også, har slitt med det i over en uke - vært hos legen og hvis det ikke gir seg til neste uke skal jeg ta røntgenbilder av lungene. Har ikke fått noen spesiell diagnose...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...