Ståle Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har tenkt å kjøpe med et LCD panel til PCen. Har sett på www.hammar.no, men det koster jo 300kr for 1 =/ Så jeg så litt på eBay og fant denne Ser de har 99.7% positive tilbakemeldinger. 1449 som har skrevet kommentarer. og de er dekket med $2000. Er disse seriøse? Noen som har kjøpt noen før? Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 har kjøpt flere ganger, har fått ett som var deffekt av 14 kjøpte, litt svinn må en regne med....... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Som regel er auksjoner med selgere med over 98 % positive, og noen hundre salg (ikke kjøp, salg!) alltid trygge nok til at det ikke er noe å være redd for. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjøpte et slikt fra Rainbow City en gang, og det funket fint det. Men nå sist bestilte jeg fra Econstore, og det var mye smartere siden det hadde et mindre kretskort, og kom ferdig med kabler. Link Kostet bare noen få dollar mer. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Det meste jeg har kjøpt på ebay, kommer fra hong kong. Disse folkene er stort sett å stole på, og jeg har aldri vært skuffet over deres service. Transporten har vært noe treg, men det er verdt ventetiden. Hvis de har listet opp at de bare sender til UK, eller USA, er det ofte bare å sende en PM og spørre om de kan sende til norge. Som oftest går det helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå