Moldskred Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Leter febrilsk etter: Trancesynthvania - Destination Trancesynthvania. Ble laget på TG for noen år siden. MÅ ha den Tidenes Trancesang. Blir forjævlig glad om noen har den. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Til å ha vært medlem så lenge, bør iallefall du vite at det ikke er slik det foregår her EDIT: Du bør iallefall prøve deg i musikkdelen av forumet, dersom tråden i det hele tatt skal ha en sjans på å overleve natten! Endret 4. februar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
Moldskred Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Leter febrilsk etter: Trancesynthvania - Destination Trancesynthvania. Ble laget på TG for noen år siden.MÅ ha den Tidenes Trancesang. Blir forjævlig glad om noen har den. På forhånd takk! 7873543[/snapback] Til å ha vært medlem så lenge, bør iallefall du vite at det ikke er slik det foregår her 7873628[/snapback] Siden sangen er laget på en Compo, nekter jeg å tro at den er beskytta. Tror jeg har mitt på det tørre.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Leter febrilsk etter: Trancesynthvania - Destination Trancesynthvania. Ble laget på TG for noen år siden.MÅ ha den Tidenes Trancesang. Blir forjævlig glad om noen har den. På forhånd takk! 7873543[/snapback] Til å ha vært medlem så lenge, bør iallefall du vite at det ikke er slik det foregår her 7873628[/snapback] Siden sangen er laget på en Compo, nekter jeg å tro at den er beskytta. Tror jeg har mitt på det tørre.. 7873635[/snapback] Når han sier at slikt ikke foregår her, så tror jeg han mener denne delen av forumet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Du kan jo prøve på TG's egne forum. De har vel det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Alt produsert på TG ligger på deres FTP-servere. ftp://anonymous:[email protected]/...esynthvania.mp3 Om du vil gjøre det manuelt i en annen FTP-klient: host : ftp.gathering.org user : anonymous pass : [din epost] undermappe : /TG/2003/HiQual/ EDIT: Jeg ble ikke imponert av sangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå