DuKeN Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Noen som vet hvilken drivere som er best til dette kortet? sapphire radeon x1950pro 512 AGP? lastet ned de nyeste, så gikk ikke agp 8x på.. den stod på off selv om jeg stillet på den. I tillegg sliter jeg med å få 100hz i spill, selv på 640 oppløsning. testet ut mye i catalyst control center, men jeg får det bare ikke til å fungere. Fikk det til engang men da måtte jeg bruke 800 oppløsning i windows, det er så dritt. Btw refreshlock og de andre refreshfix osv fungerer ikke. Noen med samme problem som har klart å fikse det? Noen som har peiling i det hele tatt om hva jeg snakker om? Har søkt en del på forumet og ingenting har fungert. trenger hjelp (takk) Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Tja... hvilken som er best ja, jeg personlig foretrekker Omergadrivers http://www.omegadrivers.net/ Vet ikke hva som er problemet men de kan være værdt og teste ellers så vil jeg tro de nyeste driverne (som du testa) er de beste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg har ikke hatt tid til å teste mitt system med X1950Pro AGP mye. Det jeg har testet er siste ofisielle drivere fra ATI. De fungerte særdeles dårlig med mitt kort. Det som fungerer er de som følger med CD i esken. Litt av samme problematikk jeg har sett med 7600GS AGP. Det er ikke helt "A4" mht. drivere for nyere AGP-skjermkort utifra det lille jeg har testet disse. Dere som eventuelt har testet ett større utvalg av drivere (OBS!! *inkludert* overklokking av skjermkortet) kan bidra med mer utfyllende svar. Endret 4. februar 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 synd men jeg lastet ned omega driverne, som ser ganske okey ut. Se om jeg får det til da. så skriver jeg hvordan til dere andre som vil ha 100hz i spill uten å fikle alt for mye. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 proev aa last ned drivercleaner pro, rensk alt av nvidia og ati, restart, avbryt "ny maskinvare funnet" installer nyeste driver fra ati.amd.com )foreløpig catalyst 7.1 Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2007 vel les litt lenger oppe, har testet de nye. i tillegg formaterte jeg. Så det er nok ikke problemet.. problemet er at jeg ikke får høyere enn 60hz i spill selv om skjermen støtter det. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hvaslags skjerm har du? flatskjermer klarer normalt ikke mer en rundt 60Hz... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå