tp88 Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg har windows xp home edition. Jeg har laget en brukerkonto for mye, men jeg klarer ikke å slette den. Når jeg trykker på knappen for å slette kontoen, så låser maskinen seg. Jeg har hatt dette problemet før, men da klarte jeg på et eller annet vis å slette kontoen...noen som vet hvorfor den låser seg? Lenke til kommentar
alexio Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 rart du spurte, hadde det samme problemet for et par dager siden, dreit i det... men det hadde vært fint å vite... hehe, er litt njubi i windows... alexio Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg regner med du passer på å være pålogget med en annen konto enn den du prøver å slette!? :wink: Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 selvfølgelig passer jeg på å ikke være pålogget med den brukerkontoen. er ikke helt fersk heller da, men problemet er at maskinen låser seg når jeg trykker slett filer knappen...mystisk Lenke til kommentar
kommers Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 er ikke helt kjent med xp (bruker win2k), men antar at det ikke er snakk om noen "innebygde" brukere (f.eks guest) du prøver å fjerne. i win2k er ikke den mulig å fjerne, men du kan disable den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Prøvde det samme og det gikk fint, du får vel ikke slette filene eller formatere da... Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 har du SP1 installert? har jo vært mye kluss med den pakken. jeg bare tipper egentlig helt vilt her. kanskje du kan prøve å uninstallere den visst du har den installert. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 3. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg har ikke SP1 innstallert nei, men jeg har oppdatert maskinen jevnlig fra Windows Update. Grunnen er at jeg vil fjerne navnet fra påloggingslista siden det ene navnet der er det ingen som eier. Det irriterer meg mye siden vi er ganske mange i familien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå