Gå til innhold

hvordan få kjøpt sony vaio

Anbefalte innlegg

er det mulig å få tak i sony vaio bærbar pc i norge?

hvis ikke er d mulig å kjøpe en i thailiand og ta den med hjem til norge? og er det lurt?

syns de er så jævlig fete i tillegg til bra specs, spesielt sony vaio VGN-SZ4XWN/C :D

link til vaio

ps. hadde vært fint med et raskt svar for skal til thailand snart :p

Endret av LP-mobile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med at Sony Vaio har regler knyttet til garanti som gjelder "worldwide". Kjøper du ellers innen EU-området gjelder i betydelig grad regler tilsvarende norske forbrukerkjøpsregler.

Men ellers så synes jeg den var dyr, med norsk mva vil den koste over 23 000,- og det er den ikke verdt (selv om den er lett og bra spesifisert).

ASUS W7J, med noe lavere spesifikasjoner og noe høyere vekt får du fra kr 14 000 og oppover.

Kjøpe i Thailand ville jeg vært mer skeptisk til. Ville i hvertfall sjekket omfang av "worldwide" garanti før kjøp, må være 3 år før risikoen er liten nok. Husk også ulempen knyttet til tastatur.

Lenke til kommentar
ja vet d, er litt kjipt men hvis dataen skulle trenge å fikses så kjenner jeg en profesjonell som kan gjøre d gratis :p

7873442[/snapback]

Det er vel omtrent ingen deler på en bærbar pc som faktisk kan fikses, uansett hvor professionell han er, alt er snakk om utbytting, og uansett hvor professionell han er er det svindyrt å feks bytte et defekt hovedkort (som blir gjort om det er under reklamasjon)

Lenke til kommentar
Det er vel pga den mangler æ,ø,å de ikke selger dem i norge?

7890695[/snapback]

det er vel heller motsatt, den mangler æ, ø, å fordi den ikke selges i norge. Hvis Sony hadde villet selge i Norge (noe de ikke vil fordi markedet er for lite i den store sammenhengen), hadde det å lage norske tastatur vært den minste saken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f
Det selges Sony Vaio både på innlandsiden og utlandsiden på Gardermoen :) Men de er vel utsolgt for øyeblikket.

7877502[/snapback]

Etter hjemmesidene til Capi, ser det ut som bærbare er tatt ut av sortimentet på Oslo Lufthavn

7877634[/snapback]

De er ikke tatt ut av sortimentet. De kommer inn med jevne mellomrom. ofte 2/3 av 3 forskjellige typer.

Lenke til kommentar

Jeg har en Sony Vaio Vgn S4m, kjøpt ny i Tyskland for ca et år siden. Det eneste som er annerledes er skriften på tastaturet. Fungerer helt likt som hvilket som helst tastatur siden de har like mange bokstaver i alfabetet.. (æ er ä, å er ü og ø er ö på tastaturet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...