xthal Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 det endelige beviset eller?? _________________ [ Denne Melding var redigert av: xthal på 2002-12-02 17:12 ] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 er ikkje TILFELDIG vis du som har gjort det??? :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell hvis det er sånn kan man jo: Xthal = Lamer? Men den kan jo være sånn som man fester mellom noen glass da. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 For lite å gjøre eller? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 SirHartge: så du kaller dette kvalitets-søppel, hva :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vet ikke hva som forgår i Hartge`s World jeg ,men dette virker ikke som kvalitetssøppel for meg.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Virker som Hartge kun stenger poster til de som er på kanalen hans for tiden, kanskje det er en indirekte måte å legge ned kanalen på :???: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Vell Stenger han poster på #hw.no ? Har ikke sett noe slikt jeg. Men jeg følger ikke akkurat så mye med da.. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Burdte nesten ta bildet som signatur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå