Kim64 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hva syns dere om dette, og hva kan gjøres anderledes? Håper på svar =) Lenke til kommentar
parleur Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 flotte dette! lyse farger og fine kontraster. Hvilket kamera? Og hvilken blender og lukkertid prukte du da? Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Bra bilde dette... ikke noe spesielt å sette fingeren på igrunn... Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 takker for svar, brukte Canon eos 350D med kit linsa. Lukkertiden er 2.5 sek blender er 22 =) satt på bakken og tok bildet i det t-banen kom kjørende. bildet er også uredigert, bare forminsket litt Lenke til kommentar
Jonasmr88 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei. Synes det var meget bra jeg. Greit nok at det er gjort før, men det gjør jo ikke bilde til noe dårlig bilde. Flott vinkel, lå det på bakken, eller brukte du stativ? Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Et helt greit bilde som dessverre ikke skiller seg ut på noen måte. Det eneste virkelige negative jeg kan sette pekefingeren på er mange kjedelige og uskarpe pixler nederst i bildet. Du kunne med hell beskjært det kraftig. Et videre format virker også for meg også mer passende. Linjene til t-banevognen vil på denne måten bli mer dominerende. Bildet er ikke noe å være spesielt stolt over, men det er på ingen måte noe å skamme seg over heller. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Fint bilde, men kunne tenkt meg at du plaserte kameraet litt nærmere selve sporet og hadde hele tunellmunningen i bildet. Hadde skapt enda mer dybdefølelse og Ellingdrudåsen skiltet hadde ikke vert i bilde. Det er min mening, stå på videre Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kanskje litt kjappere lukkertid for å få enda klarere frem at det er et tog det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå