Deinielsen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hei! Etter å ha kommet i gang med Jack Bauer og 24 igjen er jeg blitt forelsket. Jeg skal ha en kamskjelltelefon! Er dog noe usikker på hvilken jeg burde velge. Sånn generelt sett kunne jeg tenkt meg en Nokia N73, men nå leter jeg etter en erstatter i kamskjellformat. Håper det er noen flotte erfaringer eller anbefalinger der ute, som kan hjelpe meg i jakten på den nye telefonen. Til hjelp vil jeg at telefonen skal ha; - Et ok kamera (ikke mindre enn ca 2 megapixel) - Helst Wifi - Bluetooth Har sett på SE Z610i. Pen mobil, dog noe klumpete. Kom gjerne med erfaringer på denne. På forhånd, Takk for svar Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Her har du ivertfall den største samlingen spørsmål, kommentarer og meninger om z610i på nettet. Og en test. http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_z610-reviews-1665.php Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg har brukt den en stund så jeg har en personlig erfaring å relatere den til. Designmessig er dette en veldig fin telefon. Ytterdekselet er sterkt inspirert av Sony sin mp3spiller ved navn jeg ikke husker nå. Ved innkommende anrop/SMS vil mobilen varsle deg om dette. Da lyser displayet opp. Fiffig løsning Tastene er gode. Menyene er greie. Kjeder du deg kan du bytte themes. Den har dog ikke radio, som jeg mener at den burde ha. Den har grei mediespiller så jeg brukte den som mp3spiller en periode. Dette er kjekt siden den har støtte for M2-kort. Den har 3G og støtte for videokonf. hvilket virkelig trekker opp i mine øyne. En mer enn kurrant mobil, og veldig appellerende. Denne mobilen går under emosjonell designklassen til Sony Ericsson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå