Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Svart skjerm og reboot.


Anbefalte innlegg

Når jeg prøver å spille (world of warcraft), får jeg kanskje 1-5 sekunders spilletid før det virker som om skjermkortet rett og slett "får nok". Skjermen blir svart, og pcen rebooter rett etter.

 

Skjermkortet er et Ati 9800 Pro, PSU'en er mer en kraftig nok. Siste drivere er oppdatert og installert.

 

Hva i all verden kan det her komme av?

 

 

-Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at det er ingen forskjell om jeg bruker USB-lydkortet mitt, eller det innebygde AC97 kortet. Med og uten splitter nye drivere.

 

Noe som er litt rart også, er at i menyene til f.eks World of warcraft og Might and magic så går det helt greit. Men så fort jeg prøver å gå inn i selve spillet, så går det bare et par sekunder, så får jeg svart skjerm og reboot.

Lenke til kommentar

Hva med å høyreklikke mindatamaskin- egenskaper.- avansert- oppstart...- settings. å huke av automatisk restart. kan vær du er heldig med at du bare blir kastet utav programmet. eller får du en blåskjerm..

Kansje det blir lettere å teste forsjellige løsninger uten å måtte reboote så mye ;)

Lenke til kommentar
Hva med å høyreklikke mindatamaskin- egenskaper.- avansert- oppstart...- settings. å huke av automatisk restart. kan vær du er heldig med at du bare blir kastet utav programmet. eller får du en blåskjerm..

Kansje det blir lettere å teste forsjellige løsninger uten å måtte reboote så mye ;)

7875390[/snapback]

 

Har hatt samme problemet selv. Pc`n boota seg selv under spilling i BF2, HL2, FarCry og 3Dmark06

jeg kom til slutt frem til at det var hovedkortet mit som var deffekt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...